Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Movie With Him :)
25 October 2012 | 0 Possible[s]
Selamat tengahari semua :) mesti korang sebok mengemas rumah kan ? maklumlah esok kan nak raya. Same with me lah dari tadi aku kemas bilik ni baru ada masa nak bukak lappy nak bukak blog :) Ni pun aku lari dari mama satt ni kalau mama tau aku bukak lappy ni mati lah oi elak kena jerit je -.-

Oke semalam aku pergi tengok movie dengan dia, aku pun tak sangka kot dia nak ajak keluar kan aku tengah merajuk dengan dia. HAHA. ktorang pergi jusco je jalan2 tengok movie ! aku tengok cerita !!!




Sumpah weyh ! sweet gila cerita ni tapi last2 sekali sedih meleleh jugak airmata aku weyh ! :') Rugi lah kan siapa tak tengok. Pergi lah tengok memang tak rugi sikit pun :) 


Thank kat dia sudi bawak aku jalan2 mungkin ini yang terakhir aku keluar dengan dia. Mungkin lah kan ? aku pun tak tahu kenapa aku cakap macam tu :') before balik semalam aku nangis dan dia marah . Aku nangis sebab rindu dia , dia dah nak balik pahang lambat lagi nak balik sini. Kalau dia balik pun belum tentu aku ada dekat sini :')

Sudahlah weyh kang emo pulak aku ni. Dah2 cukup sampai sini untuk harini oke. Banyak lagi benda aku nak buat. HAHA. Eh lupa nak cakap cantik tak blog aku kali ni ? aku baru deko lagi. Tema PINK2. Baru comel kan ?? comel macam tuan punya blog ni :D

Eh !! guess what ?? dia baru lepas call aku. Macam tahu2 je aku tengah cakap pasal dia. Malu2 *tutup muka* Oke korang maseyh jalan2 kat blog aku ada masa aku update blog lagi oke :) "Selamat Hari Raya AidilAdha"