Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Demam Final :'(
29 September 2012 | 0 Possible[s]
Oke sekarang aku kat rumah ! jyeah home sweet home. Balik rumah last minit punya plan sekarang dah masuk study week ! tinggal lagi berapa hari je dah nak final! see? final make me scary oke ! damm it ! -.- kenapa wujudnya perkataan FINAL?? aku tak suka oke! :/ 


See? nampak apa yang ada kat atas ni? Tu namanya BUKU ! Ulang suara BUKU ! ada buku business math, pengajian malaysia, SKK, prinsip pengurusan,ENL pilih je yang mana semua aku angkut bawak balik rumah. Kali ni aku balik memang berkepit je dengan buku. Sampai tertidur dengan buku pun ada jugak :'D

Seriusly ! wa tension oke ! jiwa kacau ni ! dengan carrymark teruk gila ! nak kejar markah final memang tak boleh. Tak mustahil aku bole betul semua masa final -.-' tula masa ada quiz test semua aku buat main2 sebab tak tahu markah2 ni semua bawak pergi final. Kalau aku tahu tak akan aku main2. Sekarang nak menyesal pun tak guna nasi dah jadi buburkan? so redha je oke! 


See my face like !!!! Aku serabot oke . serabot natang beruk. Seriusly aku takut sangat bile kena repeat paper or sem ? mati oi ! membazir masa je. Kenapalah aku ni lembab semacam je ? dulu kecik2 pandai tak nak kekalkan kepandaian tu ! dah besar merana hidup oi. 

Korang jangan nak tenung pulak muka aku lelama ! aku tahu buruk sangat ! tapi ada aku kisah ? nak lepas kan tension aku bukak fb, twitter, blog & lagu tu je ah yang aku tahu. sat lagi nak sambung baca buku balik. Risau sangat2 . hope semuanya berjalan dengan lancar. AMIN !! :')