Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Thank You :')
25 September 2012 | 0 Possible[s]

Malam tadi masa aku tengah baring sesorang atas katil tiba2 fon aku berbunyi. Entah kenapalah malam tadi aku tak boleh tidur padahal mata dah kelat sangat. Tapi nasib baik kelas aku lambat kan , kalau pagi matilah oi ! memang mintak tidur kat kelas lah. HAHA. Puas aku pejamkan mata aku ni tapi still tak nak tutup tiba2 aku dapat mesej dari dia. Yes ! dia HAFIZAIZAT :').

Mesej dia ringkas je just "Askm, dah tidur ke?" entah kenapa jari aku ni cepat je nak reply mesej di. Selalu bila dia mesej aku tak layan kalau layan pun aku marah2. Tak banyak cerita pun yang ktorang cakap just tanya pasal study :')

Dia cakap kat aku dia dah berisi sekarang ! so alhamdulillah dia sihat makin gemok kan? HAHA. Pipi pun montel baguslah dia lagi bahagia lepas aku tinggalkan dia. Bila aku cakap "orang tinggalkan awak terus gemok awak kan. awak bahagia" mungkin dia hanya nak sedapkan hati aku dia cakap "kat sini bosan tak tahu nak buat apa, makan jelah"  oke fine yang penting dia sihat tu sudah cukup. 

Dia jahat ! sama macam dulu tak berubah suka usik aku ! he call me 'beruang' how dare ! dia cakap dia gemok sebab nak lawan dengan aku. Kuang ajor oke :') Tapi sokeyh dia gurau memang kasar aku tak amik hati pun. 

Dalam pukul4 pagi macam tu baru aku stop text dengan dia. Aku rasa sedih bila dalam text dia cakap macam ni :

"Good night ea awk.. sweet dream.. 
mimpikan **** ea. huhuhuhu..
Jaga kesihatan diri bebaik.. jaga semua..
nk exam kan nanti.. k papai..
Mmuuahhx!!"

*bkn kiss awk oke.. kite kiss beruang :p*

Dia buat aku gelak sesorang oke ! aku tertanya2 apa yang dia maksud kan ****. Bila aku tanya dia cakap tu maksudnya "KITE" maknanya dia suruh mimpikan dia. Funny oke ! HAHAHA :')
And then dia bagi text yang ni pulak 

"Coop !! kirim salam beruang oke.. Orang sebenarnya
rindu sangat2 dia.. tu je. Sorry for everything and my fault :'("

"Kalau awak nak tahu satu gambar awak pun org xde delete
dalam fon ni :')
setiap gmbr ada cerita,, org taknak hilangkan episod tu..
huhu.. dala awak tidur lah k bye..
nnti nak beli patung beruang ley pyok buat tido nanti :p"

Oke ! dia memang sengaja buat aku macam ni ! suka kenakan aku . Dia pun sama oke sekarang macam beruang. Geram gila dengan dia ! -.- 

Dan aku tak sangka dapat text dari dia pepagi buta ! dalam pukul6 lebih dia text aku say good morning

"Selamat pagi beruang ! hihi!!
Lama tak wishkan :')
Thanks pasal semalam.. rse mcm mimpi"

Aku pun rasa macam mimpi ! tak pernah aku layan dia sebaik tu lepas ktorang gadoh . Terima kasih jugak pada dia buat aku hilang rasa takut tu. Mungkin dah tiba masanya aku berbaik dengan dia? ?
Tapi tak akan secepat yang ini oke ! aku perlukan kekuatan yang banyak. Aku tak sekuat yang dia sangka kan, Aku sangat lemah :')