Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Mungkin Memang............. :')
23 October 2012 | 0 Possible[s]
Selamat pagi korang , mesti korang semua dah tidur kan? aku dah tidur tapi boleh pulak terbangun sebab aku mimpi someone yang aku sayang :') Actually dia dah balik, cuti katanya memandangkan aku tengah cuti sem so bagus jugak dia cuti lama. Tapi sayang sepanjang cuti ni ktorang always gaduh ! im so tired :'( boleh dikatakan hari2 gaduh weyh ! mungkin salah aku jugak. Haihh ! :')


Kalau ku tahu begini jadinya tidak lah aku nak berbaik semula , tak dapat dinafikan aku happy bila berbaik dengan dia semula. Dia still macam dulu caring, loving, suka sakat2 aku dan aku rasa aku lah yang paling bahagia disamping dia. Tapi sayang ktorang still macam dulu ada je benda yang nak digaduhkan. Mungkin salah aku terlalu banyak yang aku simpan dalam hati ni bila tak dapat diluahkan mulalah mood aku berubah. Hmm :') 

Kalau nak diceritakan memang tak akan habis ! terlalu banyak sangat masalah. Dan aku rasa ktorang memang tak ada persefahaman antara satu sama lain. Kadang2 aku terasa dengan sikap dia. Mungkin dia malu berkawan dengan aku, aku tak secantik macam perempuan2 yang dia kenal. Kalau nak dibandingkan aku dengan mereka macam bumi dengan langit. 



Mungkin ada baiknya ktorang still tak ada hubungan apa2. Macam dia cakap "KITA TAK AKAN DAN TAK MUNGKIN BERSAMA" mungkin ada hikmah disebaliknya. Kadang2 dia jauh dari aku. Aku sendiri tak tahu kenapa. Tapi kadang2 dia dekat dengan aku. Tipulah kalau aku cakap aku tak sayangkan dia. Hanya dia lelaki yang aku kenal buat masa sekarang. Dan aku bukannya jenis yang senang rapat dengan lelaki. 

Sudahlah aku cukup penat dengan semua ni! penat yang teramat sangat ! hati aku bagai dihiris hiris. Luka lama belum sempat sembuh dah ada luka yang baru. Kalaulah hati aku ni boleh discan, mungkin hati aku ni sudah bernanah ! banyak sangat yang aku simpan yang aku pendam. Biarlah begini mungkin lagi baik.