Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Just For You :')
24 October 2012 | 0 Possible[s]
Selamat malam semua, malam yang begitu sepi buat aku. Entah kenapa lah boleh sampai jadi macam ni. Segala galanya berpunca daripada aku. Aku selalu salah aku selalu lukakan hati dia, Iera oh iera apa nak jadi dengan kau ni dari dulu sampai sekarang tak pernah berubah keras hati ego tinggi suka pendam2. Yerk itu adalah aku. Itulah kekurangan pada diri aku :')


Penantian kau amat aku tunggu, tunggu kan. Setelah selama 3bulan kita berpisah akhirnya kita bersama melalui kehidupan ini bersama. Aku selalu menanti kepulangan kau disini. Aku tak pernah jemu menanti orang yang aku sayang orang yang aku rindui. Sebelum kau pulang macam2 yang kita rancang semuanya manis2 belaka dan masa itu aku adalah manusia yang teramat lah bahagia. Akhirnya kau pulang jugak ! dan kepulangan kau memabawa seribu makna bagi aku. Segala galanya ada pahit manis suka duka gurau senda tangis canda tawa. Aku bahagia disamping kau. 

Tapi sayang kebahagian yang kau beri pada aku tidak lama betul apa orang cakap "KITA HANYA MAMPU MERANCANG TUHAN YANG MENENTUKAN SEGALANYA". Dengan sekelip mata kau berubah dimanakah rindu kau pada aku ? sudah hilangkah ? :') aku masih ingat lagi apa yang kau cakap dalam mesej "orang balik sebab awak, just for you.I miss you" Ya ! aku menantikan saat ini selama 3bulan kau tahu betapa seksanya hidup aku 3bulan tanpa kau disisi! Aku tak sekuat yang kau sangkakan. Aku tetap lemah. 


Aku tertanya tanya dimanakah diri kau yang sebenar ? aku sedar siapa aku, aku hanya seorang perempuan yang tak punya apa2. Jika nak di bandingkan dengan perempuan2 yang kau kenali. Aku manusia yang tak sempurna aku cuba jadi yang terbaik untuk diri kau. Tapi aku tetap ada kekurangan yang tak mampu aku tutup. Adakah kepulangan kau kali ni untuk menambah derita aku lagi ? Kepulangan yang aku tunggu dengan harapan membuat aku bahagia akan diakhiri dengan tangisan ? Adakah itu niat kau selama ni ?? 


Mungkin memang di takdirkan kita tak akan dapat besama? Aku redha dengan ketentuan yang telah allah berikan. Mungkin ini yang terbaik untuk kita sayang :') bukan mudah untuk aku melepaskan kau pergi tapi ini adalah jalan yang terbaik untuk kita. Kau bahagia aku bahagia. Aku hanya mampu doakan kebahagian kau dari jauh. Selepas ini rindu aku pada kau akan aku sampai kan pada angin. Hanya angin yang selalu mendengar rintihan hati ini. Aku sudah maafkan kau ! segala yang kau buat pada aku telah aku maafkan. Aku bukan yang terbaik. Sejujurnya hati aku pedih luka bagai dihiris hiris. Terlalu banyak yang aku pendam selama ini. Terlalu banyak rahsia yang aku simpan. Aku undur diri untuk kebaikkan kau. 

"awak andai kata awak terbaca luahkan hati saya, saya nak awak tahu yang saya tak pernah lupakan awak, i always miss you mokk ! orang selalu sayangkan awak. sekarang izinkan orang pergi dari hidup awak.Terima kasih atas layanan yang telah awak berikan kepada saya. Saya sangat hargai.Jaga diri awak mokk ! ingat pesan2 orang, orang marah tak bermakna orang benci tapi orang sayang. Kalau ada jodoh kita jumpa disyurga nanti.I always love you hafizaizat :'("