Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Cant Sleep :'(
9 October 2012 | 0 Possible[s]
Hei korang ! dah tidur ke belum? aku tak boleh tidur malam ni ! senang cerita bukan malam ni je aku tak boleh tidur, malam2 yang lain pun aku susah nak tidur ! mata ngatok oi! disebabkan tidur lambat aku selalu bangun lambat. Kadang2 dah nak azan zohor baru sedar? See?? what the!!:'/

Selalu malam aku ditemani oleh kawan2 sekatil , sebilik, sebantal. Apa yang aku buat? aku dengar dorang bermanja manja dengan boyfriend dorang lah ! Im so jelly you know ! bila ayat pasrah aku keluar "untunglah ada boyfriend" Ni lah untungnya bila ada buah hati intan payung, malam2 boleh texting2 calling2.

Dan aku mengaku aku rindu saat2 macam tu ! dulu bila ada si dia always texting ! always calling2 ! you know that how much i miss himm ! :')


Adakah si dia merindui aku yang ada disini ? haha :') apa siak aku merepek mereban ni. Eh? -.- oke doe ! aku cuma nak cakap hargailah seseorang tu sementara dia sayang korang ! even dia ada buat salah ke terkecik kan hati korang ke maafkan lah dia. Bukan semua orang sempurna rite? diri kita sendiri pun tak sempurna . Jangan jadi macam aku , masa ada aku marah2 bila tak ada tercari2 , terdengar dengar suara dia. Alahai! susahnya hidup macam ni :') 

Sudahlah sebelum aku membebel tak tentu pasal better aku cari phone aku pyok bantal bucuk aku then pasang earphone dengar lagu yang boleh buat aku tidur. Inilah aktiviti harian aku ! always dengar lagu. Sadlife oke :'D 

Oke korang , good night sweet dream ! terima kasih sudi layan cerita aku yang tak berapa nak seronok ni. HAHA. Aku sayang sangat2 kat follower aku :) Eh ! jangan lupa lagu blog aku dah bertukar ni semua hasil tangan penat lelah aku tau . Oke syg2 semua aku chow dulu :)