Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Jaga Diri Awak :')
28 October 2012 | 0 Possible[s]

Selamat malam semua ! jam sudah menunjukkan pukul3 pagi mata ini masih segar lagi ! Actually, aku bukan tak ngatok ! ngatok sangat2 mata ni, tapi mataku pedih akibat banyak menangis ! mesti korang tertanya tanya kan kenapa aku sedih ? :'( Dia dah nak balik pahang ! sedih ok sedih ! Nanti dah susah nak jumpa dia. Dia cuti sem masa aku baru naik sem :')




Petang tadi dia datang jumpa aku, puas aku tahan airmata ni . Tapi airmata ni tetap nak keluar jugak. Tak dinafikan lah masa dia ada kat sini ktorang always gaduh ! aku lah suka cari masalah dengan dia, ada je tak kena kat mata aku ni. Tapi yang paling sedih time malam raya haji ! aku sedih sangat2 :'(

Malam tu dia text aku cakap bukan2. Tapi malam tu baru aku tahu segala galanya perasaan dia pada aku. Akhirnya dia jujur jugak :')

"awk tak mo ada perasaan cinta dekat org ea.org tak nak awk kecewa.
org tahu hati awk kecewa dengan sikap org.
Sumpah demi allah org syg awak! Cinta awk! Org nak awak jaga org sampai bila2
and kite berkawan sampai bile2 harap awak faham dan tak tinggalkan org"

See?? dia tak pernah mengaku selama ni perasaan dia pada aku. Dan malam tu lah aku tak text dia tak angkat call dia! kesian dekat dia . Bila aku baca je mesej ni aku menangis. Bukan senang aku nak buat macam apa yang dia nak. Aku rasa dia pun tak sengaja nak cakap macam tu pada aku. Sokeyh ! mungkin dia tengah keliru masa tu :') Dan malam tu jugaklah dia buat super saver then pujuk aku. Dia sweet malam tu.
Manja sangat2 dengan aku. Macam manalah orang tak sayang kat awak mokk :')


Tadi tengah mesej2 dia tertidur! biarlah dia aku malas nak kacau dia nanti pagi dia dah nak naik bas dah. Macam2 dia pesan kat aku tadi dan aku pun pesan dekat dia macam2. Bukan senang ok nak lepaskan dia. Dan aku kena terima dia tinggalkan aku sebab nak pergi belajar ! bukannya dia tak balik lagipun. Sekarang aku kena lagi tanggung seksa rindu aku pada dia :'( Tu lah masa ada depan mata selalu gaduh, bila dah nak berjauhan mula lah macam2 perasaan ada. 

"mokk tak mo lupa org ok bila dah sampai sana, 
selalu ingat org ea mokk. kalau sakit semua bagitahu jangan diam2
jaga diri awk baik2. jgn lupa selalu kena rindu org kena sayang org tau! 
org tunggu awk dekat sini"

Ok korang aku nak tidur dah. Nanti pagi aku kena bangun awal sebab mesti mok mesej aku pepagi nanti. Berat rasa hati nak lepaskan dia. Tapi aku kena kuat aku sayang dia , dia sayang aku. Cuma belum masanya lagi kita bersama. Mungkin ke semua tu terjadi? Aku redha dengan ketentuan allah :')