Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Welcome October
1 October 2012 | 0 Possible[s]
Hello semua ! harini dah masuk bulan baru so bermakna September dah tinggalkan kita semua. Welcome back october :') Actually aku takut gila bila masuk bulan october. Apa yang tak takutnya sebab nak final ! final oke ! damm it ! lagi 2hari aku nak melalui detik2 ke final. memang awesome sangat bila diri rasa tak bersedia nak final tiba2 kena ambil juga final tu :'/



Aku berharap bulan october ni ada kenangan yang manis dalam hidup aku. Aku berharap bulan ni aku dapat menjawab semua exam aku dengan tenang ! aku dah berusaha sedaya upaya aku dah buat apa yang aku mampu ! segalanya aku serah kepada ALLAH :') 

Masa ada lagi 30minit lagi before aku nak sambung study ! urmm , nak cakap pasal apa hah ? -.- 
asyik cakap pasal exam je ! lagi lah tension aku nak menaipnya nanti :D. Seriusly weyh ! tak tahu nak cakap apa dah ni. Maklumlah bulan baru muncul kan? tak sempat nak buat episod setiap bulan. HAHA. 
Aku mintak jasa baik korang semua yang aku sayangi tolonglah doakan aku untuk final exam ni. Jasa baik korang tak akan ku lupa sampai bila2 oke. Aku sayang korang semua much much ! :*

"KALAU AWAK RINDUKAN SAYA PANDANG LAH BULAN KERANA ADA WAJAH SAYA DISITU"

"ANGIN SAMPAIKAN SALAM SAYA PADA DIA,KERANA DIA JAUH DARI SAYA" 


Salam Sayang.

IeraMohd