Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Lepaking With My Sayang :*
23 October 2012 | 0 Possible[s]
Hello semua ! selamat petang salam satu malaysia *lambai2 tangan kat korang* :) Haritu aku pergi lepak dengan my sayang2 siapa lagi kalau bukan dorang yang nak bawak aku jalan. Ada iya, dilah and opiey ! tapi ada yang tak cukup suria tak ada ! i miss her so much ! balik lah cepat suria oi sudah2 lah tu duduk kawad kat PLKN tu :D

Ktorang pergi makan MCD ! Cik Zamira yang belanja ! aku tak suka pun makan MCD ni aku just makan McFlurry Oreo dia !Tu memang makanan aku bila pergi MCD ! meyh semua tengok gambar ktorang ea :)



Iya & dilah 
:)


Hah !! aku tak tahu kenapa si opiey ni suka sangat amik gambar dengan aku
adakah sebab saya terlalu comel opiey ?
haha >.<


Merenung masa depan yang tak pasti 
HAHA

Kali ni keluar tak banyak gambar sebab masing2 sebok dok cerita. Macam2 yang ktorang cerita. Cerita bodoh2 pun ada jugak ! Sampai aku rasa macam nak runtuh mcd tu. Ketawa bagai nak gila masing2. Itulah kami bila bersama ada je benda yang nak diceritakan. Kawan adalah orang yang terpenting dalam hidup aku.Suka duka kami bersama. Dari sekolah sampai lah dah besar panjang macam ni. Kadang2 terfikir juga cepatnya aku ni besar. Hahaha. Ok akan datang aku update lagi ea. 

Eh ! lupa pulak nak cakap ! blog aku dah berwajah baru kali ni bertemakan putih :) Kenapa putih ? sebab putih adalah suci dan murni. Thanks to reading korang ! Ily :*