Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Hangout Dengan My Twin :)
13 October 2012 | 0 Possible[s]
Hello ! selamat tengahari semua ! wahai pembaca setia ku ni dah lunch belum? aku still belum lunch ni! perut dah menjerit jerit mintak isi :D nak cerita ni , kita dah ada di JOHOR home sweet home ! :)
So rindu kat bilik kat adikk kat mama dah lepas ! eh kejap ! siapa cakap aku dah habis final? aku still demam final lagi , selasa ni last paper akaun ! akaun subjek killer :'( yang lain semua dah lepas tunggu jelah result macam mana nanti. Redha menyesal pun tak guna siapa suruh tak belajar :')

Semalam twin kite bawak kite pergi jalan2 ! dah lama tak keluar dengan dia! ni kira kes nak lepaskan rindu lah ni . HAHA ! Kitorang pergi makan JCO COUPLE :)
Aku suka oke lepak kat JCO ! bila dah lepas penipu nohh tak amik gambar kan? hahaha .


See?? my JCO ! yummy ! :)


My twin !! 
<3

Oke actually ada lagi gamabr tapi aku malas nak masuk kan ! haha , kang korang tengok gambar aku lama2 jatuh hati pulak ! Eh ? hhaha . Thanks tu iya sebab bawak aku jalan2 even sekejap je ! now nak bukak buku akaun pulak -.- wish me luck oke :)