Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
I miss that momet
23 September 2012 | 0 Possible[s]
Selamat tengah malam you alls ! adakah anda belum tidur lagi ? oke sumpah malam ni aku tak boleh tidur tapi mata dah ngatok gila. Puas aku kejam mata ni rapat2 tapi yang aku dapat hanya sia2. Aku terus tak jadi nak kejam lagi bila secara tiba2 otak aku teringatkan 'si dia'.

Actually tadi aku kejam mata sambil dengar lagu. Tiba2 lagu 'Bila Aku Jatuh Cinta' tu keluar pulak kat musicplayer aku ni. Secara automatik aku teringatkan dia. Yes dia! dia yang aku kenal selepas aku dikecewakan oleh bf aku. Tak payah lah aku nak cakap siapa yang aku maksud kan tu . Kalau korang rajin stalk blog aku korang mesti tahu siapa yang aku maksudkan sekarang :')


Dulu every night every day aku text dengan dia. Before tidur mesti texting ! bila dah bosan texting mula lah masing2 buat super saver. mula2 dia buat lepas tu baru aku pulak yang buat. Bila bebual mesti ada je dia nak bahan aku. Memamg masa tu berapi je hati kan. Memalam kena bahan. Tapi gurauan dia tu lah yang membuatkan aku RINDU kan dia ! Ulang suara ! RINDU kan dia ! :')

Dan aku masih ingat bila ktorang OTP dia nyanyikan aku lagu ! Dan lagu tu bertajuk 'Bila AKu Jatuh Cinta' sumpah ! sweet gila masa tu dia. Sampai dia cakap "mesti dia cairkan bila dengar orang nyanyi" masa tu tak kan aku nak mengaku kan ? tapi kenyataan memang aku cair bila dengar dia nyanyi untuk aku. Dan sekarang 3bulan aku tak dengar suara dia :')


But now ! every night every day aku hanya mendengar lagu. No text no call ! sadlife oke! Kadang2 life aku ni memang bosan dan sangat membosankan ! tapi apa boleh buat aku yang nak kehidupan macam ni. Aku tak bersedia lagi nak cari pengganti. Bagi aku belum masanya aku nak ada relay dengan someone. Aku takut dengan relay sebab aku tak nak perasaan tu datang lagi. Perasaan 'SAYANG' boleh membuatkan hati aku terluka lagi. Cukup lah sekadar parut di hati ni yang ada :')


Dulu aku main mesej sampai tertidur tidur bila aku tak balas text dia dia akan call dan aku sedar nanti mesti dia cakap "awak tidur ea?' dan masa tu jawapan aku adalah "taklah tadi orang kat dapur" lepas dia letak call ktorang akan mesej sampai ke pagi. Aku tunggu dia tidur baru aku tidur. Aku rindu masa aku dengan dia! :'( . Tapi sekarang sebelum tidur aku hanya dengar lagu sampai lah aku tertidur bila aku sedar aku akan offkan lagu tu. Kadang2 sampai habis bettery! bila bangaun pagi je cepat2 cas fon takut fon mati dalam kelas :'D

Inilah kehidupan aku yang sekarang ! tapi aku bersyukur even aku dengan dia dah tak ada apa2 dia tetap bahagia ! dan itulah yang aku mahukan . Aku pernah cakap pada dia "kalau awak bahagia saya bahagia" see ternyataa dia lebih bahagia tanpa aku dalam hidup dia. Aku tak kisah dia nak cakap aku bukan2 even kata2 dia tu kadang2 membuat aku rasa macam nak nangis ! tapi apa boleh aku buat aku tak ada hak nak marah :')

Andai kata awak terbaca enrty ni saya cuma nak cakap sayang saya pada awak dah hilang, tapi rindu saya pada awak susah nak hilang. Saya tak kisah awak nak buruk2 kan saya macam mana sekali pun asalkan awak bahagia. Orang tak pernah buruk2 kan awak. Rupanya awak lagi BENCI orang daripada orang BENCI awak :'). Salah silap awak pada saya , saya dah maafkan awak. Alhamdulillah saya boleh hidup tanpa awak. Sebab saya ada FAMILY , saya ada KAWAN & saya ada ALLAH.Mereka boleh jaga saya dengan baik. You take care oke ! dah lama tak panggil awak 'Budak Gedik' 'Budak Gembeng' 'Mr.HelloKitty'. Terima kasih datang dalam hidup saya selama 4bulan :')


Salam Sayang

IeraMohd