Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Final :')
21 September 2012 | 0 Possible[s]
Hallo semua ! malam ni ntah kenapa aku rajin sangat 
nak update blog ni.
Padahal semalam aku baru je update kan.
Actually kali ni entry ni pasal nak exam ! 
Final exam untuk semester 1 
Gilak bapak ah ! 
-.-'


Sepatutnya sekarang memang dah kena hadap buku 
tapi aku still tak hadap lagi 
kalau hadap buku pun setakat nak selak2 je. 
Sumpah aku cakap !
aku tak sedia nak final lagi !
gila lah siak ! 
Lagi2 subjek akaun
memang susah nak mampos! 

Aku dah tak boleh balik rumah lagi 
kalau nak balik pun lepas habis final! 
see? lama oke aku tak jumpa family aku nanti. 

Haritu aku ada call mama cakap nak balik 
niat aku nak balik before aku exam
nak jumpa mama papa adik2 semua
tapi aku kecik hati dengan mama bila dia cakap 
"Tak Payah Balik!"

Agaknya mama suka aku tak balik kot!
urm, cuba mama kat tempat aku 
apa dia rasa ?
tak jumpa family semua 
setakat duduk kat sini 
just ada kawan je . 
kawan pun bukan semua yang faham kita.
Brr!

Tapi tak kisah lah aku malas nak gaduh dengan mama 
so better aku diamkan diri je.
Lagi2 nak exam kan kena lah banyak kan bersabar
dia mak mesti dia tahu 
apa yang baik untuk anak.

 

Untuk final ni aku kena amik 
6 paper oke ! 
banyak gila ! dah macam exam kat sekolah !
tension den -.-'


Hope lepas ni aku boleh fokus dengan study aku 
aku risau kena repeat paper semester 2 nanti.
Before aku exam 
aku update blog lagi oke !
hope korang doakan aku oke 
jasa baik korang tak akan aku lupa sampai bila2. 




Salam Sayang 

IeraMohd