Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Thanks To Be My Friend
15 June 2012 | 0 Possible[s]
Actually aku buat entry kali ni just suka2 untuk korang baca je. Hope masa korang baca ni korang tak sedih. Sebelum aku pergi aku nak bagi something supaya korang tak lupakan aku. 
Aku nak korang ingat balik semua kenangan yang kita lalui masa kat sekolah.



Nampak tak gambar gerak2 ni fain ? Aku jumpa kau masa first day aku masuk form6. Mula2 tu just tegur gitu2 je. Tanya nama semua . Sekolah mana . Tapi dalam hati aku , aku cakap macam aku kenal kau . Then rupanya kau kawan aku satu kelas masa kita darjah 1. 

Dan sejak kita kenal ni lah kau selalu dengan aku . Rehat dengan aku . Teman aku pergi toilet. Kau jugak lah jadi wartawan aku bila aku tak datang sekolah. Haha. 

Ingat tak wallet kau tertinggal dalam beg aku? Then aku panggil kau minah indon tak ada IC ? Haha . Oke sumpah ! aku suka bahan2 kau . Mungkin aku tak perasan kata2 aku kadang2 boleh buat kau kecik hati ke . Sorry tau fain! 

Aku suka bahan kau sebab kau suka mantol balik. Mulut kau pun lebih kurang sama je macam aku . Kisah kau dengan Faris ketua kelas aku tak kn lupa kan oke ! 
Asal nak bahan kau je mesti petik nama faris. Kesian faris yang tak bersalah tu !
Haha.


Gambar2 ni semua bermakna buat aku. Ni semua kenangan bagi aku . Walaupun kita kenal tak sampai sebulan tapi kita kenal macam dah lama kan ? Aku suka kawan dengan korang. Bukan senang aku nak campur dengan orang . Tapi bila dengan korang aku selesa. Kepala pun masing2 gila2. Mulut pun masing2 lancang gila ! Haha. 



Nampak tak ? My superhero ! Aku anggap korang hero aku sebab korang je kot kawan bergaduh aku ! Lagi2 si wan ni , ada je benda yang dia ta puas hati . Ada je benda dia nak bahan . Tapi bila kau kena bahan tahu pulak diam. Betulkan wan ? Haha .

Daus si abang KPOP pujaan gadis2 lower form6 .   Tak heran lah kalau perempuan terkejar kejar dia kan ? Budak ni pendiam je! Tak banyak cakap. Tapi aku suka kacau dia. Ada je benda aku nak usik dia. Tapi nasib baik dia nak jugak layan aku . 
Haha.

Yang lagi sorang tu kenal kan ? Haha , kalau tak kenal penipu sangat ! Habis satu blog ni kisah aku dengan dia je. Pasal dia ta mo cerita , tu dekat entry lagi satu oke :)


Serius aku sedih nak pisah dengan korang semua ! Nanti dah tak boleh gurau2 , ngajeng2 korang .
Wan dengan Daus belajar rajin2 oke ! korang kat form6 kena rajin , budak pandai je masuk form6 ni sebab nak masuk U kan ? Untunglah korang belajar 1tahun lebih je . So belajar rajin2. Jangan lupakan aku tau . 

Fain i will miss you sayang ! Kau kat pahang kan dengan Aizat ? Aku harap korang tak lupakan aku bila korang kat pahang. Untunglah korang belajar satu negeri . Aku rindu kot nanti kat kornag semua . Hope korang pun rindu aku jugak .

Aku sedih sebab aku kena pergi dulu dari korang . Masa aku tak lama macam korang . Tak apa aku pergi dekat je . Nanti kalau sempat before korang pergi aku balik , kita hangout ea? 

Apa2 pun aku nak ucapkan thanks kat korang sudi kawan dengan aku ! Kalau aku buat salah aku mintak maaf oke. Ada masa kita gaduh2 lagi . 
Haha .

:')