Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Balik kampung !
4 June 2012 | 0 Possible[s]
Hai korang apa khabar ? sihat semua ? Actually aku ni tak boleh tidur so daripada duduk terlentang
hadap lappy layan facebock & twitter yang dah tak ada apa2 tu , better aku update blog.
Kalau sudi baca lah , kalau tak sudi nak baca sudah ! pergi main jauh2.
Haha.

Ni aku nak cerita sikit pasal nak balik kampung ni . Dah lama tak balik kampung. Entah buang tebiat
apa lah papa ajak balik kampung ! Aku memang malas nak balik . Sebab melaka panas kot!
Siapa boleh tahan duduk situ . Bila malam je sejuk bagai nak gila. 
Lagi satu aku sayang kot nak tinggalkan bantal bucuk aku ! Nak tinggalkan laptop lagi.
Boleh mati keras aku tak online satu hari .

Nak tak nak kena balik jugak! Online pun guna fon je! Fon mama lah jadi mangsa. Maklum lah 
fon aku dah mintak ganti, tapi wangnya enggak ada pulak . 
Sampai sana dalam pukul4pagi macam tulah . Sampai bukan terus tidur , kena temu ramah 
dengan pakcik makcik aku lagi . Mata dah nampak bantal je .

Eh lupa nak cakap malam sebelum gerak melaka tu . Papa bawak pergi makan ! Aku makan kek
icecream ! Sedap tau . Tengok ni 



Yummy3 ! Aku makan sekali tiga. Papa cakap ni kira kek happy birthday aku lah.
Haha.

Oke tutup cerita kek ! Then sampai sana dah penat dalam pukul7 lebih aku tidur. Mama kejut2 suruh bangun aku tak bangun ! Siapa seyh yang tak ngatuk !
Tapi nak tak nak bangun lah jugak ! Siap2 semua . kali ni aku balik kampung selekeh !
Tak vogue macam selalu . Haha.



Muka aku ? Haha. Pipi tak boleh blah la seyh ! Disebab kan panas yang teramat sangat kat sana
aku terpaksa sepit je rambut aku . Make up berjam jam kena panas tak sampai 1saat dah cair!
So, tak kisah lah kalau tak vogue pun. Sekali sekala orang tengok aku selekeh !


Burger KING ! masa ni dah lapar tahan kritikal ! Sampai suruh papa beli burger.
Kalau ikutkan mama makan kt wedding je ! Tapi ada kau kisah ?
Dah lapar sangat kot. 
Haha.


Masa ni dah dalam pukul8 malam. Muka aku pun dah macam haram !
Pelamin ni cantik , aku suka , Masa duduk kat atas ni aku bayangkan macam mana lah kan kalau 
aku khawin ? Dengan siapa agaknya ? 
Tapi yang penting pelamin aku nanti nak warna PINK !
Kalau laki aku tak suka , biar aku sorang2 je duduk sanding atas pelamin.
Hahaha.



Gambar ni second day ! Ni pun nak pergi wedding jugak ! Masa ni panas gila ! Macam nak terbakar
muka aku ni. Tapi nak snap punya pasal senyum jelah . Nak buat kenangan balik kampung !
Haha.


Masa ni aku tiba2 teringat someone yang aku sayang. Seriusly! Aku rindu dia sangat2. Tapi apa boleh buat , aku redha dengan semua yang jadi . Tapi kesian kat dia!
Biarlah aku buat semua ni untuk kebaikan dia jugak .
Actually , baju kurung ni yang membuatkan aku teringat kat dia ! First time aku jumpa dia pakai baju 
ni. Dia selalu ada dekat dengan aku even kita orang jauh !

Ish ! Asal tiba2 story pasal perasaan aku ni? Haha.
Sudah cukup , cukup sudah aku dah penat nak mentaip .
Nanti ada masa aku cerita lagi oke !

:)