Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Maafkan Saya
6 June 2012 | 0 Possible[s]
Aku nak tunjuk something ! Something yang membuatkan aku sedih! Aku tak ada niat pun untuk sakitkan hati dia. Aku buat semua ni untuk kebaikan ! Tapi kenapa dia tak faham? 
Aku tadi just stalk facebook dia! Then ternampak dia buat note ni .



"hurmmm...makin lame fon aku dah mcm fon xde speaker je..senyap je !! silap2 ade bunyi cengkerik !! :'(
aku ni x cukop baik kew ?? jahat sgt ke aku ?? aku dah agak dah..aku mmg x ley kawan dengan pompuan..aku rindu kn someone ! aku syg die sgt2 !! dulu die kwn yg selalu amek berat sal aku n jge aku . tp ?? mne awak hilang ?? owg ade wt slh ke ??
urmmm..bile aku text die..die mesti layan aku nk xnk ! suke nganjing2 aku..suke cari gaduh..aku ni keji sgt kew ?? knpe die buat aku mcm gini ?? aku rindu kn kau yg dulu !!!!!!!!!!!!!!!
knp awk text saye then ckp pliss tggl kn org ? jgn cari org !!  org sedeyh gile tau x, dpt text mcm gini..
awk nk pegi belaja kn ?? x ley ke ?? layan owg baik..owg tau la owg jahat..x mcm kwn2 laki die !! semua baik2 belaka !!
aku takot sgt kau lupe kn aku bila kau dah sambung belaja..aku janji , aku xkn lupe kn kau..time aku xcident n ditimpa kesedihan..kau ade di sisi aku !! aku hargai kau..
hope bile die cuti nnti bile balik jb..kite kuar la eah ? aku nk sgt kite jd BEST FRIEND FOREVER !! UNTIL WE DIE !!
masok hari ni..dah bpe hari tah awk x mule kn text dkt sye..
sye rindu gud morning awk !! & gud night awk !! sblom tdow !! aku mesti tggu text dari die..rindu sgt :'(
mne awk ?? awk dah x jge sye pon...knp ?? sye xde standard ke ?? jd kwn baik awk...
dah lame kn kite x gurau2 !!  hari2 sye nagis laju2 !! kalo aku ade skali pon ckp la..kn dah jnji xde rahsia antara kite..lau ade problem kite solve same n baik2...tapi ?? knp awk terus senyap kn diri ?? keluar dh x  bgtau..dgn laki kew ? dgn pompuan kew ?? x kesah la sape..bf kew..cume,owg just risau je..
hope mlm ni awk text lar owg oke..rindu sgt..
kalo esok2 owg mati..jgn lupe melawat tau..
owg selalu amal kn prinsip ni..HARGAI ORG YG BERADA DI SEKELILING KITE..SELAGI MEREKA ADE..
org dah pernah kene ! seksa sgt !! sbgai contoh..spupu yg same umor dgn org dah meningal dunia..org sedeyh sgt!! terlalu cepat die pegi !!
hurmmm...stop sampai sini la..keyboard owg dah nk rosak ni..akibat banjir !! hehehe
pape pon hope kau sehat selalu !! aku rindu sgt aziera yg dulu !! rajin melayan aku..
k lar..gud night n sweet dreams !! papai !!  *untuk awk !! kalo awk bace :'("

Awak orang tak ada niat nak buat awak ! Tapi tolong lah faham! Orang buat ni untuk kita. 
Orang tak kisah kalau awak nak salahkan orang. Sebab orang tahu tak adil bagi awak bila orang buat macam ni . Orang tak pernah lupakan awak ! Walaupun sekejap. You are always in my heart!
Awak hantar MMS say good night ! Awak mesej orang tak reply kan ?
Biar orang diam . Diam itu lebih baik . Siapa yang tak sedih ?
Masa orang baca note tu tipu lah orang tak nangis .
Maaf kan saya .