Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Always Miss You
16 June 2012 | 0 Possible[s]


Korang before aku pergi aku buat entry ni untuk korang . Korang kan BFF aku . Kawan aku dari 
kecik sampai sekarang . Nanti aku mesti rindu korang bila aku pergi belajar . 



Dilah tak sangka aku dapat jumpa kau sebelum aku pergi ! Oke aku sedih , datang2 terus peluk kau , nangis2.Nanti kau pun nak pergi belajar jugak kan , tapi nasib aku kena pergi dulu . Sedih oke nak tinggalkan korang semua, , Hope kau berjaya kat sana nanti . Ada masa balik kita jumpa ok. 
Jangan lupakan aku tau :')



Yuhoo ! With my twin ! Oke iya lepas ni aku dah tak dapat merayap lagi dengan kau . Selalu petang2 ada je plan nak merayap kan? Lepas ni kalau nak merayap tunggu aku balik lah ea. Kalau tak muka aku je hari2 pergi rumah kau tu ! Thanks sebab layan aku sebelum aku pergi . 
Nanti kau mesti rindu aku kan ? Haha . Jangan tipu nanti tuhan marah tau . 
Aku harap kau dapat lah sambung mana2 , aku mintak maaf sebab kecik kan hati kau hari tu . Aku tahu kau tension dengan abah kan ? Abah tak bagi kau pergi tempat yang kau nak . 
So, ni bila abah da bagi green light ! Belajar rajin2 oke ! Eh lagi satu sedap kek kau , thanks yerk sayang :P



Dengan adik kita ! Kesian sue tahun ni tak dapat pergi mana2 lagi . Sebab budak ni kena pergi PLKN ! Berkhimat untuk negara dapat pahala tau sue . Haha . Aku tahu kau tak sabar nak pergi belajar kan ? tapi better habiskan PLKN kau . Nanti kat sana jangan bagi orang buli2 kau faham ?! Ingat pesan aku jangan biarkan orang buli2 kau .  Nanti ada masa aku balik aku nak kau bawak aku naik rondo lagi oke ? Haha. Kau jangan sedih2 tau , aku pergi dekat je. bila2 boleh balik . Ada masa kita jumpa oke! Eh ! thanks oke sebab belanja aku JCO COUPLE. Nanti nak lagi boleh :P



Nanti dah tak boleh jalan2 macam ni lagi kan ? Aku mesti rindu korang kat sana 
:'(



Aku selalu rindu korang . Korang jangan lupa aku tau . Nanti aku balik kita jalan2 ea. Aku nak naik rondo sue . Haha . Koranglah kawan paling best ! Sebab tu aku sedih bila nak tinggalkan korang.
Thanks sebaba luangkan masa untuk aku sampai lewat pagi . Aku tak kan lupa jasa baik korang !
Sayang korang semua 


:')