Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
My Birthday AWESOME !!
26 May 2012 | 0 Possible[s]
25 Mei birthday aku ! So aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada yang wish birthday aku !
sama ada dekat FACEBOOK,TWITTER or mesej !
Tapi paling banyak wish dekat FACEBOOK lah kan ! 

Tahun ni birthday aku lebih bermakna daripada tahun2 yang lepas!
Pecah rekod aku tak tidur satu malam sebab bergayut ! Yang penting bukan call boyfriend oke!
Aku call my twin !

Lepas habis call dia! Aku terus siap2 nak pergi sekolah! Kat sekolah tak lah ngatok sangat.
Cuma badan lemah la sikit sebab tak tidur kan !

Tadi masa kat sekolah, buat closing orientasi untuk pelajar form6!
So, apa lagi snap2 gambar lah kan!
Nak tengok??


JENG ! JENG! JENG !


With my friend! Fain! 
Budak ni tadi menang ! Tengok dia pakai baju raya!
kita mampu pakai baju sekolah je .
HAHA.



Aizat,Aku,Fariz & Fain!
Tengok fain macam cikgu kan?
Ibarat dia bersama murid2 dia.
Untunglah fain KAMI hanya mampu pakai baju sekolah je!
Tak macam kau pakai baju raya dengan tudung indon!
Haha.



With MR.HELLO KITTY !
Dah 3minggu orientasi ni first time ambil gambar dengan dia 
pakai baju sekolah!
Oke aku memang selekeh bila pakai pakaian sekolah !
Time ni memang panas gila!
Ketiak aku pun dah berlecak lah seyh !
Thanks to fain sebab snapkan gambar ni
Hihi.


Stop cerita pasal kat sekolah pulak ! Sekarang cerita pasal aktiviti aku pada hari jadi aku!
Haha.

MR.HELLO KITTY kita ajak kita keluar! Pergi main bowling dengan dia! 
Mula2 dia cakap just keluar dengan 
aku,dia,wan dan daus!
Bila sampai sana ramai gila budak form6 sekolah aku yang ada!
Oke sengan gila!
First time jumpa diaorang dekat luar!

Tadi main bowling aku satu team dengan budak2 ni semua !
Sempat lagi snap gambar sebelum main!
Meh tengok ni!




Wan & Nazirul !



Wan & Mr.KPOP!
Siapa lagi kalau bukan daus!
Oke budak ni memang power main bowling !
Markah kitaorang baru puluh2
dia dah beratus2. 



Me & MR.HELLO KITTY !
Dia pakai baju PINK harini!
Terima kasih budak sudi belanja saya harini!
Tengok betapa pendeknya aku !
HAHA.



Me & Wan !
Rambut aku serabai !
Tak payah cakap pun aku dah tahu .
Haha.



My super hero !
Aizat,Daus & Nazirul !
Yang sorang biasa2 je main bowling !
Yang sorang power gila!
Yang sorang susah nak cakap.
Haha.



Tengok macam ada skill je kan ?
Tapi masing2 harapan jela!
Lagi2 wan dengan nazirul !
Haha.



Me & Daus!
Dont jelly2 oke ! Kita dapat snap gambar dengan abang KPOP!
Even gambar dia blur ! 
Haha.



Setelah penat bermain bowling ! Masa ni on the way pergi taman molek!
Tengok wan macam budak tak cukup sifat!
Muka aku tak boleh blah!
Muka driver kita terus tak nampak langsung !
Haha.



Sempat lagi tu nak snap gambar!
masa ni tengah tunggu trafik light hijau!
Comelkan dia?
haha.


*Thanks awak buat saya happy harini! Thanks kat budak2 ni jugak layan kerenah aku!*

Sekarang cerita sebelah malam pulak !
Balik dari keluar dengan budak2 ni semua, iya call aku ajak keluar!
Nak sambut birthday aku katanya!

Kitaorang pergi karok ! Then duduk tepi pantai makan burger !
Tapi sebelah malam gmabar tak banyak !
sebab aku dah penat sengat !
Sampai baju pun tak sempat salin !



With iya, zarith & syam !
Masa ni tengah tunggu burger siap !
Lapar gila perut aku !
Haha.



Thanks iya bawak aku jalan2. Aku suka hadiah kau bagi !
Cantik ! Nanti aku pakai ea!


SUMPAH ! aku memang penat! tapi aku happy dengan semua ni !
Aku hargai sangat2 apa yang korang buat untuk aku!
Tahun ni birthday aku paling best lah !
Walaupun penat tapi AWESOME !

Sayang korang !
Jasamu ku kenang !
HAHA.

:)