Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Dapatkah Selamanya Kita Bahagia ???
29 May 2012 | 0 Possible[s]

Hai korang , malam ni tiba2 terasa nak update blog pulak !  Sebab suasana tenang sangat
duduk kat bilik , sorang2, sunyi hanya berteman kan lappy , facebook, twitter dan lagu.
fon kat sebelah still senyap. Sokeyh aku dah biasa macam ni.




Mesti korang tengok aku ni dah bahagia kan ? Disebalik senyum dalam gambar2 tu semua tak 
ada sorang pun yang tahu hati aku ni.
Hati aku tak semanis senyuman yang ada dalam gambar2 yang korang tengok tu .
Tu semua palsu ! 
Tu senyuman semata mata nak tutup kesedihan aku di depan semua orang.
Aku tak suka orang tengok aku sedih . Aku tak suka orang bersimpati dengan apa yang aku 
lalui sekarang


 .

Puas aku termenung fikirkan apa yang akan jadi lepas ni ? Makin dekat aku dengan dia 
makin banyak dugaan yang aku lalui.
Mana taknya kalau kat kelas tu macam2 yang aku nampak
Tapi biarlah, aku hanya kawan ! bukan siapa2 bagi dia.
Puas aku buang perasaan ni , tapi susah! 
Sumpah ! aku dah penat dengan semua ni. Penat nak layan sakit kat hati aku ni
Kenapa aku diciptakan punya hati dan perasaan ??



Dia tak nampak ke macam mana aku sayang dia? Dia tak nampak ke macam mana aku jaga dia?
Dia buat aku ni macam tak wujud je. Apa lagi lah silap aku ni?



Aku dapat surat dari dia! Lelaki pertama bagi aku surat. 
Mungkin ramai yang fikir ni surat cinta aku dari dia. 
Tapi ternyata tidak sama sekali oke!

Surat ni melambangkan persahabatan kitorang. Sebuah persahabatan yang penuh
dengan masalah dan dugaan .
Persahabatan yang tejalin selama 3bulan penuh dengan tanda tanya !
Penuh dengan mistake!
Penuh dengan penipuan antara satu sama lain.

Dia bagi surat ni masa aku betul2 nak pergi tinggalkan dia dari hidup dia. 
Petang tu kitorang keluar pergi lepak dekat taman layang2 dekat2 dengan jusco,
masa tengah duduk tu aku nak cakap tapi belum sempat aku nak cakap
hujan turun masa tu. Then kitorang terus masuk dalam kereta.

Masa dalam kereta baru aku berani nak cakap tu pun aku cakap dalam keadaan serba salah.
Sumpah masa tu betapa sedihnya aku. Actually , masa tu banyak benda yang aku nak cakap 
tapi tak terkeluar dari mulut aku.

Aku tak pasti sama ada betul2 dia sedih or sebaliknya. Tapi aku sedih sangat masa dia cakap

"Tolonglah jangan pergi boleh tak! Jangan tinggalkan orang"

Masa tu tak payah cakap lah meleleh tak meleleh pulak air mata aku ni. Siapa yang tak sedih
nak tinggalkan orang yang kita sayang. Aku sayang dia sepenuh hati aku.
Tapi dibalas dengan ???? Mungkin ada betulnya apa yang dia tulis dalam surat tu

"Jika kita kawan kita boleh kawan sampai bila2. If kita couple kalau putus confirm kita takkn tegur"

Surat dia semua sekali ada 5keping kertas! Dan bila bukak surat tu terus bau badan dia.
Aku suka baca kertas yang ke 5 tu. 
Sumpah ! setiap kali baca surat tu mesti air mata aku meleleh. Masuk ni dah lebih dari 5kali aku baca. Sebelum tidur mesti aku baca dulu surat tu. 




Aku ingat lagi sebelum hari jadi aku, Aku merajuk dengan dia. Tapi dia tak pujuk. Masing2 senyap
no call no text from him !
Memang sedih sangat2 , Tapi apa boleh aku buat? Aku diam je. Esoknya birthday aku
aku mengharapkan dia wish aku. Tapi sayang tak ! Dia wish aku dalam pukul2pagi macam tu.
Ayat first2 dia semua macam yang selalu orang wish lah kan. Tapi ayat terakhir dia!
Memang aku tak boleh terima.

"Orang tak kan kacau awak lagi!"

Tipulah kan kenapa aku tak sedih ! Sebab sebelum tu aku dah janji nak call dia masa birthday aku.
Nak call dia puas2. Aku tak jawab pun text dia. Aku terus call dengan harapan dia layan aku.
Tapi apa yang aku dapat sebaliknya. Tak apa lah mungkin salah aku jugak.

Dekat sekolah jumpa dia, dia buat macam tak ada apa2 je. Okelah aku pun tak kisah.
Dia suruh aku jagakan beg dia, then dia duduk sebelah aku tanya aku ada keluar tak petang tu
dia nak bawak keluar.

Petang tu aku keluar dengan dia dengan kawan2 dia pergi bowling , pergi makan semua.
Oke memang sweet oke ! Aku hargai dia sangat2. 
Dia buat aku bahagia mungkin sebab masa tu birthday aku.
Aku tak kan lupa kan kenangan tu semua!



Sekarang aku dengan dia makin lama makin jauh ! Entah lah susah nak cakap.
Mesej dah jarang2. Call? Lagi lah tak ada.




Ni lagu kita berduakan awak . Ayat dalam lagu ni semua ada kena mengena dengan kita.
Saya akan belajar buang semua perasaan ni pada awak.
Lagi2 perasaan cemburu yang tak patut ada ni .

:')