Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Hati Tak Sedap.. Sebab ??
16 May 2012 | 0 Possible[s]

Oke tadi tiba2 hati aku macam tak sedap! Secara tiba2 je oke! Bila hati tak sedap
mulalah dada aku sakit. Sejak2 sekolah ni hati aku asyik tak sedap je. 
APAKAH MAKSUDNYA??

Oke dia merajuk dengan aku. Tak tahu lah dia betul2 nak tidur ke apa. Tapi hati aku 
still tak sedap, mungkin dia mesej dengan perempuan lain? Aku tak nak cakap dengan dia sebab tak nak gaduh,. Aku keciankan dia. Tapi aku dia tak kecian ke?
Sokeyh lah kan, aku bukan siap2 nak halang dia mesej dengan orang lain. Mungkin dah bosan mesej dengan aku. 

Kalau ye pun tak nak mesej boleh cakap kan, ni tiba2 cakap 'k papai. nak tidur'. Padahal tengah gurau2 tu. Oke tak kisah lah sekarang kat kepala otak ni fikirkan positif je. Even hati sendiri yang sakit.!


Aku ni nak jujur dengan dia, tapi kalau jujur lain jadinya. Biarlah hati aku yang sakit jangan hati dia
sakit. Aku tak tahu nak luahkan kat siapa. So kat sini jelah tempat luahan hati aku.
Sokeyh lah kawan je kan? bukan couple. Makin seronok dia bila aku tak ada facebook dia.
Biarlah janji dia bahagia. Tu dah cukup bagi aku .

:')