Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Aku Mintak Maaf
18 May 2012 | 0 Possible[s]
Oke entry kali ni mungkin entry yang terakhir aku cerita pasal dia dan aku!
MUNGKIN! tapi tak tahu lah esok2 aku post lagi pasal dia ke. 
Actually, aku ni kurang sihat sikit! Entah kenapa boleh penyakit ni nak mengedik datang pulak.
Tapi apa2 pun aku bersyukur sebab still bernyawa lagi. Still boleh teruskan hidup aku 
yang tak berapa nak indah ni. 
Oke sebelum aku membebel panjang lebar aku nak tunjuk something ni! Tengok kat bawah
ni. 

Jeng jeng jeng !


Cuba tengok muka aku kat atas ni, semuanya senyum right? tapi dalam hati aku,
tak sama dengan senyuman yang ada dalam gambar ni! 
Senyuman itu hanya palsu semata mata! Senyuman aku tu sekadar nak tutup kesedihan yang ada 
dalam hati aku. Kalau lah boleh aku tunjuk kan hati aku ni kat orang
aku rasa hati aku ni dah busuk ! Dah berkulat , disebabkan aku pendam dengan semua 
yang jadi antara aku dengan dia!

Mungkin betul orang cakap pendam tu tak bagus, lama2 boleh buat hati kita sakit!
if aku luahkan aku tak nak KAMI bergaduh! Aku dah penat nak bergaduh.
Lagipun aku dah janji dengan dia yang aku tak nak gaduh2 lagi.
So, better aku diam lagi bagus. Biar hati aku je yang terluka, aku tak nak luka kan hati dia!
Cukup lah selama ni aku buat dia. 



Aku dapat rasa sejak2 ni aku dengan dia dah lain! Makin jauh! Sangat jauh!
Aku dah cuba berusaha untuk pulihkan keadaan ni, tapi tak menjadi. Dia langsung tak nak tolong aku
Aku penat macam ni. 

Aku ambil keputusan dengan tinggalkan kau! Aku nak jauhkan diri dari kau. Aku nak kau lupakan aku, Mungkin bagi kau aku kejam! Tapi aku buat bersebab! Sebabnya biarlah
aku je yang tahu. 

Aku nak buang kau jauh2 dari hidup aku, if aku buang kau tak bermakna aku lupakan kau!
kau selalu ada kat hati aku. Kau yang teratas dalam hati aku. Kalau lah aku 
boleh tunjuk kan hati aku ni, mesti kau tahu betapa sayangnya aku dengan kau!

Aku tahu kau layan orang lain! Sampai susah nak mesej aku lagi! Dekat FB boleh lah
kau update macam2. Kalau kat twitter semua sebab aku kan. 
Manis doe ayat kau! i give you 5 star! 



Actually, gambar ni dia yang post kat tweet aku tadi! Sumpah aku cakap!
kau memang dah betul2 uji kesabaran aku! 
Aku marah dengan perangai kau!
Aku marah dengan sikap kau!
Aku marah dengan kata2 kau!
Aku marah dengan penipuan kau!
Dan sekarang aku dah tak sabar dengan kau lagi! So ayat kat atas tu pun ada cakap

"JIKA DIA TAK SABAR DENGAN SIKAPMU, JAUHILAH DIA"

So kau boleh jauhi aku sekarang. Pergi mana kau nak. Aku sedar aku bukan siapa2 bagi
kau. Im only your friend! 
Salah satu sebab aku nak tinggalkan kau sebab diri kau sendiri! 
aku nak terus kau lost cntct dengan aku!
no mesej from u
no call from u
no tweet from u
Tapi apa boleh aku buat! Aku tak sekuat mana .

 

Aku selalu bazirkan masa aku fikirkan kau dalam hidup aku! Tapi kau pernah tak 
fikirkan aku ? Aku yakin walau seminit pun kau tak pernah fikirkan aku!
Never mind! mungkin harini hari aku! Esok lusa hari kau pulak!

Aku nak buat pengakuan kali ke 2


Saya AZIERA BINTI MOHD NOR sangat menyayangi awak ,
sangat MENCINTAI awak! 
Dan saya takut akan kehilangan awak satu hari nanti!
But one day saya akan hilang awak jugak! 
Lebih baik aku yang pergi dari hidup kau! 
Cakap lah apa kau nak cakap! Aku memang perempuan tak tahu malu!
Menagih simpati pada yang tak sudi!
Aku selalu terhegeh2 dekat kau!
Betapa sayangnya aku kat kau! Sampai sanggup korban kan
jiwa dan perasaan aku!

Aku doakan kau bahagia dengan orang2 di sekeliling kau! Mungkin bila kau baca entry kali ni
aku dah pergi jauh dari hidup kau!
Aku nak kau buang aku jauh2, simpan semua kenangan yang kita lalui selama 3bulan kenal
Aku akan rindu mesej2 kau, suara kau, gurauan kau! bau kau!
Ketawa kau! Senyuman kau! 
Tu semua kenangan yang terindah dalam hidup aku.
Selepas 3 tahun kau datang dalam hidup aku membawa kebahagian yang terindah!
dan sekarang biarlah kebahagian tu menjadi kenangan antara aku dengan kau!

Tarikh ni aku tak kan lupa sampai bila2

27 feb 2012

Tarikh perkenalan persahabatan kita melalui facebook! 
Bermula dengan LIKE2
Pergi ke COMMENT2
Then WALL TO WALL
Pergi ke IM/PM
Seterusnya FON TO FON!

Terima kasih kerana sudi jadi kan aku sebahagia dalam hidup kau! Malam2 aku akan sunyi
tanpa adanya kau!
Bila aku rindukan kau aku akan dengar lagu2 yang kau kasi pada aku!
Suka duka, senyum, ketawa, 
kita dah pernah kongsi bersama! Thanks sebab belikan aku
Icecream! Oreo mcd!
Resit tu aku akan simpan buat kenangan! 
Gambar2 kau , aku akan simpan. 

Kau maafkan aku ea? Hati aku dah terlalu sakit disebabkan tahan semua benda2 ni!
aku pergi dulu. Jaga kesihatan kau. Jaga diri kau. Jangan lupa aku.
Aku selalu doakan yang terbaik untuk kau.
Aku pernah berangan nak jadi 

MRS.HELLO KITTY

Tapi aku tahu aku siapa! aku sedar diri aku. Never mind la! kau jangan sedih2 ea!
aku sayang kau! tu kau mesti tahu! aku buat ni semua untuk kebaikan kau jugak!
maafkan aku. Biarkan aku pergi!

I ALWAYS MISS YOU
I ALWAYS LOVE YOU

MR.HELLO KITTY!