Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Sayang Itu Menyakitkan
28 June 2012 | 0 Possible[s]
Andainya aku boleh putarkan masa akan aku putar kan segalanya dalam hidup aku. Dulu kau buat aku bahagia dengan kata kata kau . Dengan layanan kau . Dengan sentuhan kau. Tapi kini kau menyakitkan aku sedalam dalam yang mungkin !

Apa dosa aku pada kau ? Apa salah aku pada kau ? Aku sedar aku hanya bertepuk sebelah tangan ! Cinta tak harus dimiliki! Salah aku jugak kerana terlalu sayangkan kau sepenuh hati ! Sehingga aku kunci pintu hati aku kepada lelaki lain. Hanya kau saja yang berada dihati aku! Hanya nama kau saja! Tapi apa yang aku harapkan dari kau tak seindah yang aku sangka. 

Kemana sayang kau pada aku ? Adakah aku ni ibarat patung ? Adakah aku ni ibarat barang mainan kau? Adakah aku ni sampah bagi kau ? Bila perlu cari bila tak perlu kau campak kan aku sesuka hati! Aku hanya manusia biasa ! yang punya hati dan perasaan ! Aku manusia yang tak lari dari buat kesilapan.

Kau tak perlu hukum aku dengan semua ni ! Jika kau dah terlalu bencikan aku buang aku elok2. Jangan kau seksa hati dan perasaan aku . Jika aku melakukan kesilapan kau maafkanlah aku . 
Kesilapan kau , aku dah maafkan dari hujung rambut hingga hujung kaki aku .