Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Alone Again
28 June 2012 | 0 Possible[s]

Sekarang aku lalui kehidupan aku dengan sunyi . Seperti masa2 dahulu . Seperti ditinggalkan kekasih aku 3tahun dahulu.
Kadang2 aku rasa hidup ni tak adil ! Kenapa aku di pertemukan dengan lelaki seperti itu ?
Apa salah aku sampai aku dihukum sebegini ?
Apa dosa aku ?

Bila mengenang nasib aku , aku sedih sangat ! sangat sangat sedih ! Kenapa hidup aku tak seindah kehidupan orang lain ? Aku tak layak ke dapat kebahagian ? Aku diuji dengan bermacam macam dugaan. Kenapa macam ni ?!! AKu dah penat nak menangis ! Air mata aku semakin hari semakin banyak keluar ! Aku tak sanggup nak lalui semua ni ! Aku tak sekuat mana pun ! Aku manusia biasa ! Ada hati ada perasaan !

Aku selalu tertanya tanya , kenapa tuhan bagi aku hati dan perasaan ?? Hati dan perasaan aku selalu disakiti! Mungkin aku bukan perempuan yang baik bagi seorang insan yang bernama lelaki. Aku tak layak dapat kasih sayang dari seorang lelaki! Mungkin memang ditakdirkan hidup aku selalu sunyi ??


Aku dah berserah pada takdir! Mungkin ini adalah yang terbaik untuk aku ! Mungkin jugak boleh buat dia bahagia. Aku selalu doakan kebahagian dia . Biar aku merana asalkan dia bahagia. Itu sedah cukup buat aku. Aku hargai kasih sayang serta layanan yang telah dia bagi kepada aku. Dia datang masa aku betul2kan perlukan seseorang . Kini dia telah pergi jauh dari hidup aku . 

Andainya AZURA itu jodohnya ! Dia orang paling gembira dalam hidup . Manakala aku hanya mampu tumpang gembira dengan kebahagian dia. Even hati aku terluka ! Bernanah ! Aku tak kisah ! Asalkan orang yang aku sayang bahagia bersama dengan perempuan yang dia impikan. 


Dan aku hanya mampu tersenyum disebalik wajah aku ! Biarlah aku tanggung semua ni dengan sendirinya.Biarlah aku sakit sorang2. Aku dah tak nak menyusahkan siapa siapa lagi. 
Mungkin dia bukan jodoh aku . Dan aku tak layak berdamping dengan lelaki sebaik dia. Aku sedar aku perempuan yang hina ! Keji ! Kotor! 


Aku akan cuba buang perasaan rindu ! Cinta ! Sayang ! terhadap dia. Aku sedar aku hanya bertepuk sebelah tangan . Aku perempuan yang tak tahu malu . Menagih simpati pada yang tak sudi .
Andainya ada ubat yang boleh melupakan segala galanya tentang aku dan dia ! Aku sanggup beli walaupun harganya mahal. 

Untuk melupakan kau , aku perlu mengambil masa . Mungkin 3tahun ? mungkin 5tahun ? mungkin jugak 10tahun. Kau telah berjaya bukak pintu hati aku . Dan kau jugak telah berjaya mengunci pintu hati aku kembali.

Aku selalu berkata pada angin "bawalah rinduku ini sejauh jauh yang mungkin,kerana aku tak sanggup nak simpan perasaan yang sedia ada" 

Aku memang perempuan yang lemah ! Disebabkan kelemahan aku , aku sering dipermainkan ! Hati dan perasaan aku bukan untuk disakiti tapi untuk disayangi. Dan aku nak ucapkan terima kasih kerana sudi aku selama 4bulan perkenalan kita. 

Kau sudi layan kerenah aku yang kadang2 menyakitkan hati kau sendiri. Aku mintak maaf kerana menyakitkan hati kau selama ni . Aku akan belajar lupakan kau dari hidup aku . 
Pergilah kau jauh2. Jangan datang lagi dalam hidup aku . Aku dah mengalah dengan kau. Aku pergi dulu. Aku harap kau bahagia disamping orang yang kau sayang.


"Sudah cukup cukup sudah,Cukup sampai disini saja,Daripada batin terseksa,Lebih baik kupergi saja"