Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
:')
25 June 2012 | 0 Possible[s]

Malam ni sunyi je . Budak2 ni semua dah tidur . Maklum lah esok masing2 ada kelas pagi . Aku je kelas petang2. 

Tadi baru lepas call dia . Dia dah nak pergi , dia nak pergi tinggalkan aku . Aku kat sini dia kat pahang . Jauh oke! Sangat jauh dari aku . Aku dengan dia tiba2 tak baik. Biasa punca dari aku lah. Actually, aku kecik hati dengan dia . Tapi dia tak perasan , sokeyh lah ! Aku bukan siapa2 lagi pun salah aku jugak bukan salah dia.

Sayang aku pada dia tak pernah berubah walaupun sikit . Aku cuba sabar dengan perangai dia yang suka melayan . Sokeyh lah bagi aku even dia macam tu pun aku kena terima baik buruk dia . Semua manusia tak sempurna kat dunia ni . Aku pun ada jugak salah silapnya .

Dia tak tau aku kecik hati dengan dia sebab aku tak pernah cakap apa2 dengan dia . Aku lebih suka diam daripada bersuara . Kenapa aku macam tu ? Sebab aku tak nak gaduh dengan dia. Lagi2 jarak antara kami dah terbatas.

Sokeyh kalau dia nak lupa kan aku . Benda tu jugak yang aku mintak pada dia . Mungkin lama2 dia bosan dengan perangai aku yang menyakitkan hati dia . Tapi aku tak pernah bosan dengan perangai dia . Even benda tu menyakitkan hati aku sendiri :')



Aku tak nafikan dia dah cuba jadi yang terbaik untuk aku . Aku hargai dia sangat2 . Tapi entah lah kadang2 aku tak boleh terima perangai dia . Hati aku sakit ! Dia tak tahu semua tu . Aku yang tanggung sorang2.

Apa2 pun aku doakan dia berjaya dalam kehidupan dia . Hope satu hari nanti dia akan lupakan aku . Kalau lupakan aku itu lebih baik bagi dia . Ok fine! aku terima .
Macam dia cakap aku suka menyusahkan hati dia . Aku buat dia tak tenang . Mungkin betul apa yang dia cakap. Aku terima semua itu dengan hati yang terbuka.

Aku akan belajar hidup tanpa dia. Hari2 aku akan kosong tanpa dia . No good morning ! No good night.
Salah aku , so aku kena terima semua ni . Hope dia jumpa perempuan yang lagi baik dari aku . Aku tak kan sesekali lupakan dia walaupun seminit.

"Awak , orang betul2 rindukan awak, hope awak maafkan orang"

:'(