Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Kawan BaruKu
30 June 2012 | 0 Possible[s]
Hello korang ! aku lupa nak story pasal kehidupan baru aku . Aku dah pergi study kat INSTEDT! kolej swasta oke ! Tapi murah punya , kalau mahal aku tak mampu . 

Mula2 hidup aku tak terurus sikit lah kat sana . Banyak benda yang aku tak tahu kan . Tulah kat rumah rajin sangat buat kerja . Hihi. 

Tapi paling sedih saat aku nak berpisah dengan mama ! Sumpah! aku tak pernah berjauhan dengan dia.First time dengan dia macam tu . Sedih sangat2 . Memang kat hati ni rasa nak balik je! Tapi aku tabahkan hati kena kuatkan hati .  Sebab nak kejar cita2 aku. 

Jeng ! jeng ! jeng !



Miera,Wani,aku,anim & shasha. Actually ada lagi 4 orang tapi masa tu dorang tak ada pulak. Tapi yang penting budak2 ni semua baik ! semua boleh layan kepala aku. Even belajar lain2 cos tapi dorang still nak tolong antara satu sama lain bila ada assignment or pape lah . 


Ni masa orientasi yang lain sebok melantak . So tak dapat lah nak snap pic ramai2. Nanti kalau ada masa aku tunjuk semua gambar housemate aku oke ! 

Apa2 pun aku suka kawan dengan korang . Thanks oke sudi layan kerenah aku yang mengada ngada ni. Meyh sini aku cium sorang2 ! 
EeMmMuUuAaAHhH ! :*