Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Awak Nak Pergi Ke ?
3 May 2012 | 0 Possible[s]
Now dah masuk bulan mei. Harini 3 mei so hari ke tiga dalam bulan mei.
Bulan mei ni macam biasa semua tengah tunggu surat tawaran sambung study.
Dan aku memilih untu pergi ke tingkatan 6 untuk sementara.
Dan dia memilih untuk pergi dari sini? Tapi kenapa perlu tinggalkan aku?
Seriusly ! im so sad now! 


Puas aku pujuk dia cakap jangan pergi! Tapi dia mintak sebab.
Kalau sikit tak apa ni 10 sebab.
Aku dah bagi pun sebab2nya tapi dia cakap alasan aku tak kukuh !
So bermakna dia pergi lah kan ? Nak bagi alasan kukuh ?
memang tak lah aku nak cakap ! Aku perempuan ada maruah!
Jatuh maket aku kalau kali ni dia tolak! Dan memang sah2 dia tolak aku
Sebab malam tadi dalam mesej dia cakap

"Sayang! jangan jatuh cinta dengan saya ea? Saya ni bukan lelaki yang baik untuk awak.
Sebab tu saya tak melamar awak :')"

See? dia dah cakap macam tu. Nasib baik aku tak cakap apa2 lagi.
Kadang2 aku pelik dengan dia ni. 
HmMm..


Masa hari tu kita orang gaduh !*tak boleh share kt sini* 
Aku kecewa gila dengan perangai dia ! Aku nekad nak tinggalkan dia.
Aku diamkan diri aku . Dia call aku tak angkat. Dia mesej aku buat bodoh!
Mesti dia fikir aku malas nak layan dia! Tapi tak ! Hati aku pedih sangat!
Dia pujuk aku dengan sabar. Dan dia mengaku tu salah dia.
Dah banyak kali dia say maaf kat aku. 
Dan aku pun dah maafkan dia. 


Tapi sejak benda tu jadi. Kita orang always gaduh! Ada je benda tak kena!
Dan aku lah selalu cari gaduh dengan dia. 
Aku paling sedih bila dia post benda ni kat twitter


Dia siap mention nama aku

"@IeraMohd time nak snap.. Dia sebok2 cucuk2 orang :')"


"@IeraMohd en hello kitty awak ! Layout fb ni.. cumelkan :')"

Aku nampak benda2 ni masa dia post memang aku sedih!

" sye sayang awk !! Kui3x ! >.< haha..sorry terlebih feeling.."

Masa keluar tweet ni! memang aku macam nak nangis lah kan. Meleleh air mata aku.
Aku pun sayang dia! Tapi kenapa dia...........
Dan masa tu dia banyak tweet benda yang berkaitan dengan aku & Dia.
Masing2 meluahkan perasaan kat twitter.
:')


Dan lepas ni aku dah tak boleh nak meet dia selalu. Nak mesej pun mesti susah!
Dan masa tu dia akan lupakan aku.. Aku hanya teman dia bukan kekasih dia.
Aku kena terima kenyataan tu ! Bertepuk sebelah tangan takkan berbunyi.

Aku dah pun ngaku kat dia yang aku takut hilang dia! 
Bagi aku alasan tu dah cukup kukuh! Tapi kalau dia nak pergi jugak.
Pergilah . aku bukan siapa2 nak halang dia. 


Aku hanya mampu tersenyum untuk dia kalau dia bahagia dengan 
keputusan yang dia buat!
Dan aku nak dia tahu yang aku sentiasa ingat dia! sikit pun aku takkan lupakan
DIA!

:')