Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
My First Day Form6
8 May 2012 | 0 Possible[s]
Dah lama kan aku tak update blog ? Rindu aku tak? Hehe.
Oke setelah membuat keputusan! aku pergi jugak ke form6 di 
SEK.MEN.KEB TAMAN JOHOR JAYA 1.



Sekian lama tak pakai baju sekolah akhirnya aku pakai lagi baju ni.
Ni kat mamak, konon nya nak breakfast. Hehe.
Comelkan saya? so jagan jeles oke :P


Masa ni baru lepas habis sesi suai kenal diri kat dewan.
seriusly ! aku rimas pakai baju sekolah! pakai tudung bagai! 
panas boleh! tengok tu tudung aku , buruk kan. 
Tapi ada aku kisah ke? Yang penting aku tetap comel.
Haha.


Muka penat je kan ? Tambah lagi dengan panas tahan gaban.
sabar jela kan. Nasib baik ada budak ni. Kawan sekolah menengah dulu.
Tapi tak rapat sangat lah sebab dia budak sains kan. aku ni budak genius sangat
so tak berapa nak campur lah kan. Hehe.

Benda yang aku sakit hati sangat harini kena tipu dengan budak gedik !
Cakap nak pergi selangor bagai! jap lagi masa nak daftar nampak dia!
dengan muka tak bersalah tegur aku. Oke!
time tu memang hati aku panas gila dengan dia. 
Mood aku pun harini tak baik sangat sebab panas! 

Tadi ada lah jugak aku tegor2 budak2 sekolah molek. Oke lah kan,
sekarang tak boleh sombong2. kena jadi peramah pulak ! 
Nanti aku tak ada kawan . Hehe.

Aku tunggu second bacth untuk UPU. first bacth aku tak dapat
Mana tau rezeki dekat second bacth! memang aku go lah kan.
Siapa yang nak pergi sekolah lagi. Hehe.

Sesi orientasi tadi boleh lah ! Serius! memang penat gila.
sebab dah lama tak pergi sekolah.
Apa2 pun sekarang aku dah jadi budak sekolah.

Btw, lupa nak cakap. sekarang iya , dah jadi driver aku
dialah yang anta amik aku pergi sekolah sekarang.
Hehehe.

:)