Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Sudah Lama Tak Jumpa
13 May 2012 | 0 Possible[s]

Wee! Tadi aku jumpa dia. Dia sanggup datang jumpa aku. Seriusly ! I miss u sayang!
Dah lama tak jumpa kan? Kat sekolah just tengok dari jauh je. Tadi baru dapat jumpa betul2. Dapat gurau2, dapat manja2. Dah lama kan kita tak macam tu? 

Tadi jumpa dia pakai baju sama warna lagi ! Hari tu warna merah! Harini warna hitam! Sweetkn? Padahal tak pernah janji nak pakai baju sama warna.  


Tadi dia buat aku tersenyum je! Ketawa2. Betapa sukanya aku! Dah lama tak macam tu. Hope lepas ni kita makin baik ! Aku dah tak sanggup lagi nak gaduh je! Tapi siapa yang salah?
Aku jugak yang salah. Lepas tu tak pandai pujuk. Dia banyak sabar dengan aku. 
Sayang kat dia! Aku paling suka bau dia! Kalau jumpa mesti nak bau badan dia. Bau dia yang buat aku selalu rindu kat dia. 


Tadi sebelum balik dia siap pesan kat aku

"Orang sayang dia! tak nak hilang dia. Jangan gaduh2 lagi ea, janji dengan orang tau"

Sedih boleh! Kecian dia hati sakit sebab aku. Mesti dia terluka sangat dengan perangai aku. Tapi sekarang dah ok dah. Tadi mesej pun dah tak ada gaduh2 lagi. Hope benda yang lepas tak jadi balik!

Ok aku nak tidur, esok nak pergi sekolah. Esok boleh tengok dia! Kat sekolah boleh tengok2 je, Tak boleh dekat2. Nanti susah perempuan nak dekat dengan dia. 
Good night semua! Thanks sebab baca blog aku yerk!
Sayang korang.

:)