Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Aku Kena Belajar Hidup Tanpa Kau
11 May 2012 | 0 Possible[s]


Makin lama aku dengan dia makin teruk! Aku ingat bila satu sekolah makin oke!
tapi lain pulak jadinya! Salah aku or dia? Entahlah, susah nak cakap.
masing2 hanya manusia biasa. Manusia tak pernah lari dari kesilapan!

Setiap yang terjadi mesti ada sebab kan? Dan sebabnya aku tak boleh terima
dia keluar dengan PEREMPUAN tu!
Benda ni jadi masa nak akhir bulan APRIL! Dia hide semua status dia dari aku
sebab dia tak nak aku nampak dia tag2 nama PEREMPUAN tu!
Tapi macam orang cakap sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jugak!
Dan sejak tu aku dengan dia hari gaduh ! Even dia dah mintak maaf kat aku
aku still susah nak lupa kan semua tu.



Sejujurnya aku sayangkan dia! Disebabkan sayangkan dia aku telan pahit manis, suka duka dengan dia! Even kita orang tak couple! Betul cakap orang
"CINTA ITU BUTA"
Aku sanggup buta kan hati aku sebab dia! Dan sejak tu aku lain. Hati aku sakit.
Bukan senang nak ubat luka kat hati sendiri. Aku tak kisah dia nak cakap aku apa pun!
Aku tak kisah kalau dia nak salahkan aku kalau aku dah tak care semua pasal dia!



Malam tadi aku tengah duduk sorang2 fikirkan aku dengan dia tiba2 fon aku masuk mesej
dalam hati tertanya tanya jugak! Dah pukul2pagi siapalah nak mesej aku kan.
Seriusly!
Aku terkejut tengok nama dia!Dan mesej tu membuatkan hati aku lagi sedih! Sebab rindukan dia.

"Miss u sayang"

Aku memang betul2 terkejot! Mungkin dia salah hantar kot! Aku reply semua mesej2 dia!
dan kita orang pun bergaduh pasal PEREMPUAN tu !
Aku dah cakap apa yang aku rasa. Then last2 aku yang kena ! Baik aku diamkan?
diam itu lebih baik! Sebab tu aku tak nak cakap apa2 kat dia even hati aku dah bengkak macam
mana sekali pun. Sebab aku tahu setiap perkataan yang keluar
dari mulut aku , akan membuatkan hati dia sakit!
Aku tak sanggup nak sakitkan hati dia! Sebab aku sayangkan dia!




Lama2 aku give up ! aku memang dah give up sangat! Aku dah down gila! Sampai aku anggap
mungkin KAMI tak serasi! mungkin dah tak ada jodoh! Aku dah redha dengan semua tu.
Tapi dia tak pernah putus asa untuk pujuk aku ! Dia lain dari yang lain pernah aku jumpa!
Macam aku cakap , dia umpama api ! dia selalu bakar hati aku dengan kelakuan dia!
Tapi dia jugak yang padamkan api yang ada di hati aku.



Sekarang bila tak puas hati je masing2 main tweet2! Apa yang dia tweet aku akan balas dekat tweet aku! Macam tu jugak dia! kadang2 kelakar jugak! tapi itulah KAMI!



Kadang2 aku fikir jugak! Sampai bila aku asyik nak dengan dia je! Aku tak boleh kacau dia selalu
aku kena belajar hidup tak ada dia! Dia mestilah bosan nak layan aku jekan?
Even aku sayangkan dia sekali pun kalau hati dia tak sama macam aku tak guna jugak.
Tapi sejak dah satu sekolah! Sumpah aku cakap kalau boleh hari2 nak tengok dia!
Balik rumah mesti dah mula rindu dia!
Makin dekat dengan dia, Makin rindu aku dekat dia!
Tak jumpa satu hari boleh rindu macam bertahun tahun!
Masuk harini 3 hari aku tak jumpa dia!
Bayangkan betapa rindunya aku dekat dia! Hanya hati aku je yang tahu
macam mana aku sayangkan dia ! Dia sanagt bernilai bagi aku !
Sekarang biar masa yang tentukan semuanya!
Aku terima apa yang jadi dengan seikhlas hati yang mungkin.


:)