Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Happy BUfday Iya
12 May 2012 | 0 Possible[s]
Entry kali ni aku buat khas untuk orang yang aku sayang ! Orang yang selama ni
bersama aku. Susah senang kami bersama !
Siapakah dia? Jeng jeng jeng ! Mari kita tengok siapa yang kena !



13 Mei 1994 budak ni dilahir kan! 

HAPPY BUFDAY TO MY LOVELY BFF ZAMIRA AISYA 
yang ke 18 tahun !

Dalam banyak2 kawan aku paling rapat dengan dia! Everything semua nak sama.
Cuma pakwe je yang tak sama. 
Aku kenal dia since dari sekolah rendah . Belajar sama2 dengan dia. Tapi sayang aku 
kena pindah ke sekolah lain.
Dan tak sangka jumpa balik kat sekolah menengah ! Kita orang rapat balik
sejak masuk form4. Masa tu aku duduk sebelah dia!
Dan sampai sekarang friendship kita orang still kekal!

Dan aku suka menyusahkan dia ! Aku suka buli2 dia masa sekolah!
Tapi itu lah KAMI ! Marah macam mana pun still bersama! Hati KAMI 
sehati sejiwa! 



Aku nak nyanyi takut kau tak boleh tidur malam pulak dengar suara aku 
yang comel ni. 
So aku bagi jela panda ni nyanyikan untuk kau ea iya! 
Dan lagi satu ni untuk kau 


Betapa sayangnya aku kat kau ! Sampai beli kek bertingkat tingkat untuk kau !
Tapi kau makan dalam mimpi jela! Kalau betul2 tunggu aku kahwin dengan
anak dato ke! bukan setakat 4 tingkat aku belikan!
13 tingkat pun aku sanggup belikan kau ! 

BTW, 
HAPPY BUFDAY IYA!
Aku hanya mampu bagi present kat blog ni je dulu!
Nanti present aku bagi later yerk!

I ALWAYS LOVE YOU ZAMIRA AISYA

:)