Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Sudah ! Jangan Mengharap Lagi !
16 April 2012 | 0 Possible[s]
Oke malam nie
Aku update blog
agak meleleh sikit oke
HEHE.

Hari tu dia salah hantar mesej
Aku tengah mesej dengan dia
tiba2 dapat mesej dari dia lagi
"Sygg owwwhh sygg :'("
APAKAH SEMUA INI ??!!!

Terus dia tak reply mesej aku
see?? 
nampak sangatkan dia layan
perempuan lain 
HMMM...

Aku terus mesej dia 
cakap dia tipu aku semua
Dalam hati hanya tuhan je yang tahu
It's ok lah .
biar dia buat aku 
jangan aku buat dia
Mungkin dengan cara tu
dapat bahagiakan dia
Aku terima !

Then esok pagi2
dia reply mesej aku
"Hurmm..ni hah ??
terima kasih tuduh orang
cakap salah hantar mesej..
lepas tu cakap tengah online..
padahal dia tahukan orang
tak sihat..dah makan ubat 
mesti tertidur punya..
kalau macam tu takpe lah
dah tak sayang orang kan..
tak pe . orang terima :'("

Masa tu aku tak tidur lagi
kalau ikutkan hati 
memang nak jawab .
Tapi bila fikir balik
tak payah lah
gaduh pagi2 
tak guna.

Lepas tu dalam pukul10.00
dia mesej aku lagi
"Budak tu dah tak percaya saya lagi ea?? :("

Aku biarkan lagi
sebab tak nak gaduh
Hati siapa yang tak sakit
kalau kena tipu
aku tahu dia tak sayang aku
tapi jangan tipu aku 

Aku tengah baring2 tengok 
dia mesej lagi
"Askm??
jangan lah macam ni.. ok orang salah semalam
tertidur awal :'(
orang sakit sangat tu yang makan ubat..
lepas tu mengatuk..
ok janji lepas ni tak makan ubat lagi..
nanti tak ngntuk kan :')
Hurmmm"

Aku still diam lagi
bagi aku 
diam lebih baik
daripada bersuara kan ??
Hmm . .
Tiba2 dia call aku
dengan berat hati aku angkat
dia cakap
"orang kat depan rumah 
keluar la"

Aku punya lah terkejut !
terus pergi bilik air
cuci muka gosok gigi
dengan baju tidur terus keluar jumpa dia.
Seriusly !
I MISS HIM SO MUCH !
bila dah jumpa dia tanya
aku mcam2
aku hanya mampu senyum dan ketawa
dalam hati aku
ada dia tahu??
takpe aku redha je.

Tadi lepas bangun tidur
aku online FB
then nampak banyak status dia
tapi aku paling suka yang ni
"Dulu selalu text lau x aku mula dulu..mesti die..
                                                 Skrg ?? Mcm aku syok sendiri je..
                                                 Aku x mcet die wt dang !! WakaKaKa !! Kesian aku :D

                                                 Mood : think positif *mungkin xde keydit kot*"

Oke selama kita orang kenal
aku tak pernah cakap dengan dia
yang aku tak ada kredit
Mula2 aku fikir tu aku la kot
tapi bukan . 
Mesti girl tu kan ??

Selalu pagi2 sebelum pergi kerja
dia mesej
bagitahu semua
tapi sekarang
dah tak ada
masa rehat mesej aku
tapi sekarang 
dah tak ada
nak balik mesej aku
tapi sekarang
tad ada !!!

Kalau tak suka pun
jangan berubah secara tiba2
Aku manusia punya hati dan perasaan
Hmmm...

Sekarang kalu mesej pun dah tak tahu
nak cakap apa
dulu macam2 dia tanya aku
kalau aku bosan
kita orang call malam2
tapi sekarang ??

Aku sedar siapa aku
Kadang2 aku terfikir jugak
sampai bila nak mengharapkan dia
dia tak nak aku pun!!
Wake up iera !!
dia 
TAK NAK KAU LAGI !
Buat apa nak hegeh2 
dengan dia. .

Susah sangat ke nak buang
perasaan ni pada dia ??

Sebelum tidur aku mesti
tengok gambar dia
dan dengar lagu ni


"BILA AKU JATUH CINTA"


Dia pernah nyanyikan lagu ni
pada aku masa kita orang
tengah call
Sweet boleh ??


:')