Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Alahai Hidup :')
30 March 2012 | 0 Possible[s]

Serius aku memang sedih
bila dia cakap 
macam tu kat aku .

Mungkin salah aku jugak
sayangkan dia 
lebih2 .


Dia selalu cakap sayangkan aku
tapi hati dia 
aku tak tau macam mana.

Susah lah nak faham dia
Hati orang kita 
tak boleh baca.

Kalau tak nak aku 
sayangkan kau
kenapa kau 
layan aku macam
girlfriend kau ???

Entahlah,
aku pernah cuba untuk lupakan kau
tapi tak boleh.
Yes!!
we just friends only
Aku akan cuba
buang sayang aku yang selebihnya
pada kau!


Aku dah tak mampu nak 
buat apa2 lagi.
If ada jadoh ada lah.
Kalau tak ada 
mungkin aku bukan 
yang terbaik 
bagi kau.
Aku terima semua yang
terjadi dengan
seikhlas hati.
Walaupun hati aku
hancur!

:')