Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Sabar Iera . . CHILL :)
14 April 2012 | 0 Possible[s]

Nie gambar orang tengah frust !
bukan frust sebab cinta
frust sebab ????
4get bout it !

Entah kenapa lah
aku nie tiba2 rasa sensitif sangat
aku ada kawan 
tapi macam tak ada.
Dia orang ada time 
bila perlu.
KENAPA
sekarang macam ni ekh ?
Belum pergi berlajar dah buat 
hal masing2
cuba kalau dah pergi berlajar
agaknya aku pun kau orang 
tak pandang kan.

Masing2 dah kerja
banyak duit
mana nak pandang aku yang tak berduit nie kan ??
Kalau still sekolah lagi kan 
bagus.
Hari2 aku jumpa dia orang

Member yang rapat dengan aku pun
sekarang macam endah tak endah 
je dengan aku kan.
Salah aku jugak
selalu susah kan dia

Aku just cakap apa yang aku rasa je
kalau aku ada buat salah
aku mintak maaf kat kau orang 
semua
Aku bukan manusia yang sempurna
semua orang buat salah kan.

Yelah masing2 dah ada life masing2
dah bahagia dengan hidup msing2
aku pun dah tak nak susahkan
kau orang lagi.
Kalau kau orang 
bahagia 
aku pun bahagia 




Kalau aku dah tak ada nanti
kau orang simpan lah semua kenangan 
kita .
Ingat aku selalu
jangan lupakan aku
aku sayang kau orang semua
sampai bila2
kau orang tetap kawan aku

Dila cantik tak baju nie?
nie baju yang ibu buatkan
Comelkan warna pink ??
Aku suka .

:')