Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Bangun Pagi ! Cari Gaduh !
16 April 2012 | 0 Possible[s]
Oke hari ni nak cerita lagi
kisah aku dengan dia
Harini aku bangun pagi gila
dalam pukul7.00 macam tulah.

Bangun je aku terus capai fon
then mesej dia
"Good morning sayang ! cepat tak orang bangun?
cepatkan . hehe . Comelnya budak ni tidur!
sayang dia !walaupun dia tak sayang 
orang macam orang sayang dia!
Nanti pergi kerja baik2 tau.
EeMmUuaAaHhH!"

Dalam pukul8.00 lebih macam tu
dia reply mesej aku
"Kenapa dia bangun cepat? :O"
Aku reply
"Salah ke? tak kan . . "
Dia reply
"Bukan :')
dah lama dia tak macam ni :'("

Aku tiba2 rasa sedih dengan apa 
yang dia cakap!
Siapa yang lain sekarang ?
aku ke dia !
Dengan perasaan yang sedih 
aku reply lagi mesej dia
"Dia pun sama. berubah terus . 
Pergi kerja tak nak bagitahu . balik tak cakap
Hmmm..Biar lah malas nak gaduh. orang bukan siapa2"

Dia reply 
"Habis dia yang dah tak percaya orang
orang sedih la.
tak kan nak paksa pulak . 
tak pela
orang salah .
harini orang masuk pukul1.30"

Dia ni cakap macam nak gaduh boleh ??
Suka sangat buat aku rasa bersalah!

Aku jawab
"buat apa nak bagitahu orang ?? selama ni pun
tak bagitahu kan . HmMm..
Dah lah, dia pun bukan tunggu orang
dia tunggu yang lain. Tapi orang yang hegeh2 kat dia . .
HmMm"

Dia jawab 
"Penat orang nak cakap..
suka hati dia la..
pendam lagi bagus kan..
apa2 pun orang memang jahat..
so, dia tuduh lah macam2..
tak kisah pun"

Seriusly ! aku memang 
angin gila la!
Suka2 dia je cakap aku mcam tu !
ingat aku ni gila ke, 
main sedap je nk tuduh dia bagai
kalau dia tak buat aku
tak ada makna aku nak
cakap macam tu.
Aku biarkan je
malas nak jawab
Karang boleh jadi gaduh .
Tiba2 dia mesej aku lagi 
"orang nak cakap
thanks tuduh orang bukan2 .
salah hantar mesej lah..
dah tak sayang lah..
dah berubah lah..
orang berubah sebab dia berubah .
orang tak kisah kalu dia tak nak percaya orang
tapi orang harap sangat , jagalah sikit 
perasaan orang tengah sakit . 
tak banyak pun sikit jadi lah . 
thanks buat orang nangis lagi..
Orang tahu, orang tak baik mana pun
memang orang ngaku
tapi, orang pun ada perasaan jugk .
setiap kali kawan dengan perempuan.
belum pernah perempuan tak tuduh orang macam2.
tapi tak apa.. orang tak marah pun
Apa2 pun orang nak bagitahu
lelaki bukan senang nak nangis tanpa sebab..
lelaki akan nangis berdasarkan hati dan fikiran..
orang tahu dia malas nak reply,
sebab tak nak gaduhkan ??
tak pelah , kalau rasa rimas dengan orang jujur je..
askm.. MmUuahhX ! Budak mucuk"

Ambil kau ! panjang gila bole dia
mesej aku .
Dah baca tu.
aku ambil lah lappy kan.
apa lagi online FB la .
Jp lagi, berlambak status dia !

"Ya allah..bila la penyakit aku nk baik..
Sejak kebelakangn ni asik tdow cpt je..sbb mkn ubat..
Aku nk text die...hurmm..sampai die igt aku slh hantar mcet..xpe la..pompuan mmg cm gtu x percaya..
Xpe la..kite tggu kjp lg..
Die text aku dulu x ??
Biase die kejot kn owg tidoe..
Hurmmm..
Smlm pon die text aku lmbt..sbb nk kuar je :'(
Tgk arini acane ??"


"Kita x boley pkse seseorang itu..untuk mempercayai diri kita..walaupun kita memberitahu hal sebenar.. =("


"Org kalo da x syg mmg gtu kn :')
Xkn die x ley pikir aku x sehat..
Mesti la tdoe awal.."


"Bangon awal pulak die..da lame die x buat cm gini..
:')
Aku tggu je..btw thanx !
*walaupon die tudo aku mcm2 :)

Aku pendam je la kesedihan ni semua.. :')"


"Pagi2 da text die..
Urmm..mesti die rimas kn :')
Ksian die.."

Oke yang ni semua status 
dia yang dekat Fb !
Apa maksud dia nak cakap aku macam tu !
Selama ni aku tak pernah buat baik ke kat dia ??!!
Selama ni aku tak layan dia degan culup baik ke ??
Aku malas nak cakap
nanti dia cakap aku ungkit balik
apa yang aku buat kat dia

Nama pun manusia kan
Keburukan orang je dia nampak
kebaikan aku dia tak nampak !
Oke fine !
aku tak kisah  .

Btw, 
Terima kasih awak  . . .

:')