Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
1 APRIL 2012
1 April 2012 | 0 Possible[s]
Hello APRIL. . 
Bubye MARCH .. 
Hope bulan nie
lebih terindah daripada 
bulan2 yang lepas..

Oke tadi aku jumpa gedik
lepas balik kerja terus dia
singgah rumah.
Seriusly!
I MISS HIM
Kalau tak jumpa satu hari
tak boleh. .

Tapi harini aku jumpa dia lame
HEHE. .
sebab dia bawak kereta
so lepak dalam kereta lah kan.
Dia suka datang rumah
tak nak bagi tahu aku
suka sangat tengok aku
selekeh kan??
HEHE . .

Oke masa tengah lepak2
entah macam mana
boleh keluar topik
dari hati ke hati. .
Selama nie aku tak
pernah nangis depan dia
Harini meleleh air mata 
aku depan dia.
Hilang perasaan malu 
aku pada dia..

Dia rasa serba salah dengan aku
sebab patahkan hati aku..
Aku tak salahkan dia 100%
Dalam hal nie aku yang salah
aku yang lebih2 sayangkan dia .

Aku tak mintak pun perasaan nie
datang.
Dia datang dengan tiba2 . .
Tadi dia tanya aku
kenapa aku boleh sayang dia 
lebih daripada yang sepatutnya
aku sendiri tak ada jawapan tu.

Dia selalu risaukan aku
dia cakap aku dah lain
dah tak macam dulu lagi..
Aku sendiri sedar 
dengan perubahan pada diri aku.

Tipulah kan kalau aku tak
kecewa dengan apa yang terjadi
tapi tak apa lah
mungkin ada hikmah 
dengan semua nie..

Aku cuba buang perasaan nie pada dia
tapi kenapa susah sangat???
Aku tru nak jauhkan diri dari dia
tapi tak boleh..

Patut ke aku tinggalkan dia macam tu je??
seriusly !! 
aku tak nak dia risaukan aku
aku tak nak dia fikirkan aku
Dalam hal nie
dia tak salah pun
aku yang salah. .

Mungkin hati aku 
tersentuh dengan cara 
dia layan aku.

Time aku nangis 
dialah yang pujuk aku
dia hug aku
macam mana aku nak lupakan
dia kalau hati aku
aku dah serah pada dia..

Dapatkah aku bersama dengan dia ???
Kalau ada jodoh ada lah
aku terima nie dengan
rela hati.
Walaupun dalam hati aku nie
takde siapa pun yang tau. . 

Aku hargai dia dalam hidup aku
sampai bila2 pun aku takkn lupakan
KAU!!

:')