Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Happy Bufday Kak Long :P
30 March 2012 | 0 Possible[s]


Oke semalam
kita orang ramai2
pegi sambut bufday minah nie.
Siapa lagi kalau bukan
kak long aku
HAHA . . 


Bila dah jumpa 
bilik air
nie lah perkara wajib
yang selalu kita orang buat
amik pic banyak2 
haha . 



Tengok kegedikan aku
haha . 
serabai boleh tak??
HAHA . 


Si iya nie pun ada sekali
sebab dia tak kje
dah lama tak 
gurau manja2 dengan 
kau doe.
asyk keje je kau . 
Hehe . .


KAMI memang macam ini
agak sewel sikit.
HAHA. . 


Tengok yang mana cantik ??
haha . 
kalau suria adakan best . 
selalu jalan mesti dia 
takde . 


Alahai zarith 
jangan lah buat mata macam tu . 
jeles aku nok . 
HAHA . 


Tengok budak berdua nie .
sweetkn??
Kalau gedik aku cutikan best
boleh sweet2 mcmni . 
HEHE . .


Gedik cakap aku macam mat saleh ?
HAHA . 
entah apa2 jela sayang aku nie.
Vogue tak aku ??
of coz lah .
HAHAHA . 

BTW.
kak long hapy bfday oke . 
sygg kau doe .
Harini habiskan masa
dengan kau orang semua.
Tunggu bfday iya pulak.
Kita hangout lagi .


:)