Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Bangun Study
13 April 2012 | 0 Possible[s]
Sudah lama aku tak bangun pagi2.
Kalau dulu aku bangun pagi
sebab nak baca buku 
untuk exam/SPM
Sekarang bangun pagi
sebab nak study 
undang2 .
HAHAHA . .

Kalau aku tak mimpi 
something tadi
memang tak bangun lah aku 
HEHEHE . 
Nak tau aku mimipi 
apa??

Aku mimpi DIA. .
DIA yang kejut aku bangun 
DIA cakap 
"Sayang bangun dah pagi"
Seriusly!
Aku bangun terkejut gila 
Kenapa boleh sampai mimpi2 
DIA ??

Tiba2 air mata aku meleleh
seriusly !
I MISS HIM SO MUCH !
Agak2 DIA 
rindu aku tak ??
Mungkin ye mungkin tak .
Hati orang kita tak tahu kan??
Hmmm. . 

DIA accident!
aku sedih sangat
masa tu hati aku betul2 rasa tak sedap
aku nak mesej DIA
tiba2 DIA yang mesej aku
cakap DIA accident
Masa tu hanya TUHAN 
je yang tahu hati aku ni 
macam mana.

Sejak DIA accident
kita orang dah tak jumpa 
Parents DIA tak bagi bawk motor  lagi
Memang susah lah 
Sekarang nak melepaskn rindu 
tengok je lah gambar2 DIA.

Sejak DIA accident 
kita orang dah mula rapat balik
mungkin ini pertanda yang baik bagi aku
untuk pikat hati DIA semula??
Aku layan DIA degan penuh 
kasih sayang.
Aku teman DIA bila 
DIA bosan
DIA sakit aku pun 
rasa sakitnya jugak 
Aku sanggup buat 
apa je untuk DIA bahagia.

Kali nie aku tak mengharapkan 
apa2 lagi pada DIA
Biar lah DIA nak pilih siapa pun
Janji DIA bahagia
tak guna DIA terima aku
tapi tak bahagia
Kalau DIA bahagia 
aku pun bahagia.

Oke lah ye, 
aku nak sambung study 
Pagi nanti aku ada exam 
undang2 .
Hope sangat aku lulus
Kau orang doakan aku
ye. . 

:)