Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Dugaan Bagi Aku :')
28 March 2012 | 0 Possible[s]

Aku selalu terfikir
betul ke yang dia 
sayangkan aku???
Bukan aku tak 
percaya dia . .

Tapi lepas apa yang
terjadi pada aku dan dia
aku rasa
perasaan nie lain.
Im still love him
entahla
susah nak cakap. . 


27/3/2012
genap sebulan aku kenal dia
Aku dah layan dia
sebaik baik mungkin
tapi entah lah.
Mungkin betul aku takde 
jodoh dengan dia????
Masing2 susah
nak lepaskan 
salah seorang. . 

Lagipun kita orang
tak pernah janji apa2
so, terpulang pada dia.
Tipulah kalau aku
cakap aku tak sakit
dengan apa yg terjadi
tapi apa boleh aku buat
mungkin dengan cara
tu je yang boleh
bahagiakan dia.


Aku tak mintak lebih
pun dari dia
aku just nak dia hargai
apa yang aku buat
pada dia.

Mungin dia tengok aku
selalu senyum
ketawa2
tapi....
dalam hati aku 
tak ada siapa pun
yang tahu..

Aku lebih suka pendam
daripada bersuara
sebab..
aku tak nak gadoh dengan
dia..
KENAPA???
sebab aku
SAYANG kan 
dia.

Please jangan buat
apa yang orang tak suka.

:')