Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Serabut
2 April 2012 | 0 Possible[s]

Dah pukul3 pagi
aku still tak tidur lagi
puas aku kejamkan mata
tapi tak boleh lelap..
Kang ada aku telan
ubat tidur nie.
Hmm..

Kat otak nie macam2 
yang aku fikir kan..
Kalau boleh aku nak 
elakkan fikir benda2 nie lagi
Tapi kenapa tak boleh ??

Mungkin ambil masa untuk 
lupakan semua nie.
Dulu aku ambil masa
selama 3 tahun
3 tahun hidup aku
hanya ada kawan dan keluarga

Sekarang ??
berapa lama lagi nak ambil masa
untuk lupakan semua nie??
3 tahun lagi ke??
3 tahun bagi aku
cukup lama ..
Aku terpaksa kunci balik
hati dan perasaan aku
untuk insan yang bernama 
lelaki!!

Nie semua dugaan bagi aku
aku sangka aku kuat
tapi aku tetap aku
aku tetap lemah
hanya air mata je yang
dapat menemani aku..

*Sambil update blog sambil dengar 
suara dia.
Sampai aku record suara dia bila 
kita orang call..
Sweet boleh suara awak ??

:')