Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Sahabat Selamanya
31 March 2012 | 0 Possible[s]

Sweetkan KAMI ???
Only Friend oke .

Pic ni genap 
sebulan kita orang kenal.
Mesti kau orang
tertanya tanya
kalau kawan
kenapa kita orang nampak
macam sweet couple kn???
Tu semua aku susah nak jawab.
Hmmm..

Dia pernah cakap
biar kita orang kawan dulu.
So, tu yang dia nak
aku tak boleh buat apa
Tapi apa yang dia cakap semua betol
Bila kita pergi belja nanti
macam2 orang kita kenal
mungkin dia nak lagi baek dari aku.
So, biarkan lah dia.

Seriusly!! 
aku memang sayang kat dia
dia pun tahu semua tu.
Aku tak salahkan dia pun 
kalau dia tak balas balik
sayang aku pada dia.

Biar lah aku sayang dia 
sorang2.
Aku terima semua nie 
dengan hati yang 
terbuka.

Oke,
kita orang baru lepas 
gadoh.
Aku mintak dia pergi dari hidup aku.
Tapi dia tak nak.
KENAPA wt aku mcmni??
Hmm.
Tipu kalau aku cakap 
aku tak pernah nangis sebab dia
aku dah anggap dia macam 
special aku.
Serius cinta bertepuk sebelah tangan
memang sakit !!

Mungkin ada hikmah dengan semua nie.
Aku ingat aku dah cukup
kuat dengan semua nie.
Tapi aku salah.
Aku lemah.
Memang susah aku nk lupakan 
dia.
Dia dah berjaya bukak pintu 
hati aku
selama 3 tahun aku kunci 
hati aku untuk lelaki.
See??? 
betapa sayangnya aku pada dia.

Sekarang dia dah rasa 
serba salah pada aku
dia takot aku
sedih semua.

Kalau hidup macam nie
yang boleh buat aku bahagia
aku sanggup lalui 
kehidupan macam nie.

Kawna2 kat FB 
Selalu cakap kita orang sweet.
Yerk!!
aku ngaku kita orang memang
sweet.
Tapi kau orang semua tak tau
macam2 dugaan yang 
KAMI lalui.

Masing2 nak jaga hati 
salah seorang
sebab tak nak tengok
salah seorang sedih
sampai kadang2 hati sendiri
sakit tak sedar.



Biar aku pendam sorang2 
paerasaan aku pada kau.
Kau hanya nak berkawan 
right???
Yes!!
we only friend 


*kalau awak baca blog saya
dengar lah lagu nie yerk.
Saya hargai apa yang awk buat untuk saya
terima kasih sebab sudi jadi kawan saya.

:')