Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Mimpi Itu Indah
24 April 2012 | 0 Possible[s]

Good morning semua. Kali ni aku update blog nak share pasal mimpi aku malam tadi.
Bangun dari tidur terus aku capai laptop dan broadband.
Mesti kau orang boleh agak kan aku dah mandi ke belum. Hehehe .
Oke2 sambung kisah mimpi aku tu oke. .
Ehem ..  ehem . . Kisah ni bermula . . 


Aku mimpi dia melamar aku sebagai girlfriend dia! Seriusly! aku tak sangka sampai
mimpi macam ni sekali.
Dalam mimpi tu, dia bawak aku keluar . Dia bawak aku pergi satu tempat tu
cantik sangat , ada rainbow masa tu .
Then dia ajak aku duduk , masa tu aku just diam je, sebab tak tahu nak cakap apa.
Tiba2 dia tanya aku

"Kenapa dia diam je ni? tak kan tak ada benda nak cakap"

Aku macam biasa la, ketawa je bila dia cakap macam tu. Masa tu dia tenung je aku
siapa yang tak malukan then aku pun bersuara

"Jangan lah tengok orang macam tu, Gigit nak? hehehe"

Dia diam lagi, still tengok aku. Dalam hati aku ni dah gelabah semacam ni
tak pernah2 nak tenung aku lama2 . Cair beb aku bila dia tenung aku macam tu.
Disebabkan malu , aku tengok jela keadaan tempat tu, tiba2 dia ambil tangan aku
lepas tu cium! auw! so sweet. Masa tu aku mampu senyum jelakan. Dalam hati dah berbunga
habis ni. Macam nak lompat2 je. Hehe. Then dia bersuara lagi

"Awak , orang ada benda nak cakap ni, mungkin dah sampai masanya
orang bagitahu kat awak. Harap awak boleh terima apa orang nak cakap"

Ish! dia ni nak cakap apa ni. Bunyi macam serius je. Dalam hati dah berdebar debar ni
Macam nak tercabut je nyawa aku. Nak tak nak aku kena dengar jugak. Baik buruk kena redha 
jela.

"Awak nak cakap apa? cakap la, orang dengar :)"

Tiba2 dia bangun dan melutut depan aku. Aku dah pelik gila time tu ! Cuak pun ada.

"Awak, saya tak tahu macam mana nak mulakan dulu, kalau awak terima
saya lah manusia paling bahagia harini, kalau tak saya terima, mungkin saya tak baik untuk awak.
Sekian lama awak, tunggu saya , harini saya nak melamar awak! Sudi tak awak jadi teman hidup saya?"

Perh! aku betul2 still tak percaya ni, Gila la mamat ni . dah lama aku tunggu dia melamar aku.
Macam2 dugaan aku kena lalui dengan dia. Memang berita paling gembiralah.
Mana taknya orang yang aku sayang, yang aku tunggu selama ni
melamar aku.

"Serius ni? Saya dah cukup sempurna ke di mata awak? saya dah cukup baik ke bagi awak?"

Aku memang terkejut gila masa ni. Dia tenung mata aku lama2,
sampai aku pun dah tak tentu arah. Haha.

"Semua manusia tak sempurna. Tapi bagi saya awak dah cukup sempurna di mata saya.
Awak baik sangat dengan saya, awak jaga saya, awak terima saya dengan seadanya.
Bagi saya awak yang paling layak perlu ada dalam hati saya"

Oke! aku dengan tiba2nya meleleh air mata. sedih sangat2, terharu aku dia cakap macam tu.
Saat2 macam ni memang aku dah lama tunggu. Last dia melamar aku jugak.

"Awak nak tahu, orang dah lama tunggu saat2 ni. Tapi orang selalu cakap pada diri orang
jangan mengharap sangat pada awak, sebab awak ramai kawan perempuan. mungkin
antara permpuan2 yang awak kenal tu , ada yang lagi layak dari orang. Orang tak sangka awak pilih orang
untuk jadi teman hidup awak. Terima kasih awak sudi jadikan saya teman hidup awak"

Aku nampak senyuman dia. Comel sangat dia masa tu. 

"Sekarang awak milik saya, saya janji akan jaga awak. dan saya nak awak ingat satu ni
banyak mana perempuan yang saya layan, hanya awak je yang saya sayang.
Hanya awak yang ada di hati saya. Trust me dear!"

Aku masa tu memang dah ta terkata apalah kan. aku hanya mampu senyum je.
Macam lagu senyum tu . senyum tak perlu kata apa2. haha. Aku terharu sangat bila dia cakap macam ni

"Apa2 yang jadi awak tetap saya punya! nyawa awak nyawa saya. hidup saya hidup awak
kita kena share everything yang kita lalui.
tak kiralah dari segi apa sekali pun, Hati awak hati saya, air mata awak air mata saya
jiwa awak jiwa saya."

See?? sweetkan ? hanya tuhan je yang tahu perasaan aku masa tu.
Tiba2, aku tersedar dari mimpi tu !
Sebab mama bukak lampu bilik nak letak baju.
Ish! mama ni kacau betul la. Baru nak sedap2 mimpi.
Hahaha.


Walaupun hanya dalam mimpi je, tapi aku dah rasa banhagia sangat! Mungkin aku tak kan dapat dia
dapat dalam mimpi pun jadilah kan. 

"Terima kasih awak bagi saya mimpi seindah macam ni"

Dalah ea, aku pun dah malu ni nak story banyak2. haha.
mimpi je kowt ! tapi cerita macam benda ni kenyataan je. Kalau la kenyataan
kan bagus! alahai. . . Sabar je lah kan.
Hehehe.

:)