Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Bagi Saya . . Awak Adalah . .. . .
23 April 2012 | 0 Possible[s]

Malam tadi dia says :

"Bila rindu.. Aku berharap agar dapat mimpi kamu..
Supaya tidurku dalam keadaan terubat akan kerinduan
Mmuuaahhx! :*
Aku mintak maaf atas silap ku.."

Sweetkan ayat dia? hehehe . 
Dia memang jiwang tapi romantik. tapi aku ni mana lah 
suka jiwang2 ni. hahaha. Sekali skale layan
boleh tahan jugak jiwang ni, Hahaha..


Bagi aku dia umpama bintang dalam hidup aku.
Sebab dia datang dalam hidup aku dan terus 
bawa sinar yang cantik dalam hidup aku.
Yeah !
Awak bintang hati saya walaupun saya tak kan 
dapat tempat di hati awak.
:')


Bagi aku dia umpama belon yang berterbangan dalam hidup aku.
Dia datang masa KAMI memerlukan antara satu sama lain.
Awak datang dalam hidup saya bila saya perlukan someone
Awak terbang bila awak dah tak perlukan saya dalam hidup awak
Saya tetap tak kan lepaskan hati saya terbang.
:')


Bagi aku dia umpama api dalam hidup aku.
Kadang2 dia suka sakitkan hati aku , kecewa kan aku
tapi aku tahu dia tak ada niat macam tu pun.
Awak selalu bakar hati saya dengan perbuatan awak
Tapi awak lah yang padamkan api tu dalam hati saya
:')


Bagi aku dia umpama bantal tidur aku.
Masa tidur adalah amat bahagia bagi aku
Sebab masa tidur dia selalu datang dalam mimipi aku
mimpi itu semua sweet2. 
Awak selalu datang dalam tidur saya
awak selalu kejut saya bangun pagi 
hari2 saya jumpa awak tengok awak
tapi saya tetap rindu dekat awak 
:')


Bagi aku dia umapama ice cream.
Sebab dia pandai mencairkan hati aku dengan kata2
dan layanan dia.
Awak selalu cairkan hati saya
even kata2 tu hanya dalam mesej.
Kata2 awak manis macam ice cream 
yang awak pernah bagi kat saya.
Disebabkan kata2 aw2ak jugaklah
saya hilang awak
:')


Bagi aku dia umpama hati aku.
Sebab dia dah berjaya buat aku jatuh hati pada dia
selepas 3tahun aku sendiri.
Awak terima kasih buat saya jatuh hati kat awak
walaupun saya hanya bertepuk sebelah tangan
tapi saya bahagia jadi sebahagian dalam 
hidup awak
:')


Bagi aku dia umpama warna dalam hidup aku.
Sebab dia selalu ceriakan hari2 aku dengan 
kata2 dia.
Awak datang dalam hidup saya
masa hidup saya gelap
sekarang awak dah warnakan balik hidup saya
terima kasih awak.
Saya hargai awak 
:')


Dan saya nak awak tahu
nama awak tak pernah lepas dari bibir saya
apa saja benda yang saya buat
saya akan sebut nama awak.
Saya tak pernah menyesal kenal awak
even awak dah buat hati saya
terluka sekalipun.
:')

:')