Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
DIA Merajuk
19 April 2012 | 0 Possible[s]
Oke semalam aku keluar
dengan dilah
Then sebelum keluar
aku tak bagitahu DIA.
Tak ada niat langsung
nak buat DIA merajuk 
or sakitkan hati DIA.

Masa DIA mesej aku 
aku still dalam wayang
fon silent so tak dengar
aku reply terlambat 
10minit.

"Dia buat apa tu?"

"Hai sorry late, hehe.
dia buat apa?"

"Orang tanya dia, dia tanya orang.
sorry lah ganggu :')"

"Apa ni, tak baik cakap macam tu. .
orang baru lepas makan. Dia buat apa?
:*"
*padahal kalis nie,
takut nak cakap
dalam wayang.

"Dia kata nak keluar"

See, nampak sangat DIA 
Tak tahu yng aku dah keluar
padahal aku dah update 
status kak FB.

"Memanglah. tadi orang tengok wayang,
dalam wayang ni semua couple.
sweet boleh? :)"

Masa nie dah redha jela
apa nak jadi,
jadilah.
Ceh ! padahal
dalam hati dah pucat gila
HUHUHU..

"Untunglah keluar tak bagitahu..
ingatkan belum keluar.
huhu..
sorry kacau.
bye..
dia jalan lah dulu ea :)"

"Dia marah orang ea?
oke orang salah.
nanti balik orang pujuk dia ea..
tunggu orang balik ea.
sorry sayang"

Terus tak ada satu mesej
dari DIA lagi.
Balik je terus mesej DIA

"sayang :'("

DIA diam lagi
then aku tertidur
seriusly!
aku penat sangat.
bangun tidur 
aku mesej DIA lagi

"Dia marah orang ke?
sorry ea.. tadi balik orang terus tertidur.
janganlah marah.
orang bukan taknak mesej dia..
orang takut dia bz je..
jangan marah ea :("

Lama aku tunggu DIA 
reply
tapi tak reply2.
Aku call DIA 
banyak kali 
tapi DIA reject2
sedih boleh ??

"Angkatlah sayang oi.
besar sangat ke salah orang?
dah taknak kawan orang ea?
janji taknak tinggalkan orangkn? sampai hati buat macam ni
:'("

"Oitss. jangan gedik sangat boleh tak?
orang merajuk dala tak pujuk.
siap boleh tertidur lagi :)"

Amik kau !
setepek ayat ngajeng dari DIA
oke fine!
sabar lagi
memang salah aku pun.
Aku ingat DIA block 
aku kat FB
rupanya DIA 
deactivekn FB 
Ada maslah kat 
tempat kerja.

"Macamni la perempuankan :)
suka tuduh2!
orang merajuk dengan dia
dia buat dang je.."

Puas aku pujuk mamat ni
tapi DIA still diamkan 
diri DIA
Aku memang bab pujuk2 ni
fail habis!
Aku try pujuk DIA 
tapi satu mesej pun DIA 
tak jawab dah.

Bila tengok kat FB
status semua 
ngajeng2 aku je
Bila dah pukul1pg 
macam tu 
baru DIA jawab mesej
Tengok !
boleh pulak tidur lambatkan
selama ni tipu aku ke apa?
cakap ngatuk bagai
tu tak kisah sangatla
malas nak paksa2 DIA.
HmmMm..

DIA tengah merajuk
then aku pujuk
DIA boleh ajk gurau2
hati aku panas gila dengan DIA!
Kebetulan malam tu
perut aku sakit sangat 
sebab minum air gas je satu hari
aku tidur lah
semua mesej2 DIA 
aku tak reply.

"Orang matikan fon ok
so, senang dia..
orang tak kacau dia lagi.
die pn aman je.
orang patutnya sedih
tapi orang tetap happy 
depan dia..
sorry kalu sakitkn hati dia..
tak apa tak payah halau orang n
tak perlu diam diri..
orang pergi sendiri..
Thanks sudi layan saya..
hope awak jumpa lelaki yang baik
good night
malam ni saya tidur sorang
jawabnya :')"

Terus aku bangun duduk
tak suka betul tengok ayt2 dia
hmm
aku jawab semua mesej2 DIA 
tapi satu pn tak delivery!
Mintak2 lah balik kerja ni dia
mesej aku
jangan lah merajuk lagi
seksa aku dibuatnya..

:'(