Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Jumpa AWAK
21 April 2012 | 0 Possible[s]
CAAKKKK !!!


Muka minah ni mesti 
nak ada kan?
of cos lah.
Blog aku 
suka hati akulah
nak letak 
gambar aku
HEHEH..

Aku suka gila dengan 
lagu
AKU SUKA DIA

Aku lihat dia di sana
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba menghampirinya
Lalu aku menyapa dia

Dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia

# Korus
Bila dia, mendekati diriku,
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya

Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya

# Korus
Bila dia, mendekati diriku,
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya

Bridge :
Ku terima satu nota..darimu..
Yang tertulis ‘Aku suka kamu’

# Korus
Bila dia, mendekati diriku,
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Akhirnya kini, ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia,
Menerima cinta darinya.. Aku suka dia…

Siap copy lirik lagi tau
HEHEHE.
Before tidur aku 
mesti dengar lagu ni

Lagu ni ada kena mengena 
dengan aku & di DIA.
Tapi dia tak tahu
semua ni
HEHEHE.

Kalau dia tahu 
malulah saya
>.<

CAAAKKKKK !!



Hahaha
Muka tayah gedik sangat
budak ni.

Budak ni kalau nak datang rumah
tak reti nak bagitahu
ikut sedap tekak dia je
nak terjah aku.

Dah lama tak snap 
gambar dengan budak nie
Dia bukan kawan
but..
Dia teman aku.

:)