Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Kenapa Macam Ni Pulak
20 April 2012 | 0 Possible[s]
Tadi aku tunggu dia balik kerja
selalu dia mesej aku
aku tunggu dia sampai tertidur
Pukul12 lebih aku 
mesej dia . 
Tapi dia tak jawab
mungkin dah tidur lah tu
dalam setengah jam 
macam tu dia 
mesej .

Biasalah kali nie
mesej memang aku 
je kena ngajeng.
Aku still sabar
tapi bila geram tak lepas
mula lah nak nangis.

Aku memang terasa dengan 
mesej dia yang ni 
"Kenapa dia selalu sakit hati
kat orang ekh?
orang ok je"

Sedih boleh dia 
cakap macam tu .
Aku tahu lah selama ni pun
aku tak pernah buat baik dengan dia
tak pernah jaga hati dengan perasaan dia
selalu tuduh dia macam2.
selalu fikir dia bukan2.
HmMm..

Dia cakap macam aku ni tak ada
HATI & PERASAAN JE!

Betul ke selama ni aku
tak pernah buat baik langsung
dengan dia??
Selama ni pun
aku yang hegeh2 kat dia.

Seriusly!
hati aku dah cukup sakit
dengan apa yang dia buat.
air mata aku
sampai dah kering untuk dia.

Salah aku ke?
Dia layan aku baik sangat
EX aku pun tak pernah
layan aku sebaik dia.
Ex aku pun tak pernah
nangis untuk aku.

Bagi aku dia lelaki
lain dari yang lain.
Salah aku jugak
tak pandai pujuk dia.
Aku ni memang teruk.
Memang tak layak dapat
dia.

Tak apa,
biar aku simpan sayang aku pada dia
dalam hati.
Aku nak belajar lupakn dia
tak nak ingat dia.
Tak nak rindu dia.
tak nak kacau dia.
Dia lebih bahagia 
dengan perempuan lain 
daripada aku.

Tak guna kan nak menyesal 
sekarang.
Benda dah jadi
aku terima
walaupun susah nak lupakan dia.
Lepas ni tak boleh nak gurau2 dengan dia.

Bila dengar lagu
BILA AKU JATUH CINTA
Mesti ingat kat dia.
Dia pernah nyanyi lagu ni untuk 
aku.
Sweet kan??

Kenangan yang berharga dalam hidup aku :
-kenal dia-
-kawan dengan dia-
-hangout dengan dia -
-mesej dengan dia-
-rindu dia-
-sayang dia-
-suka dia-
-manja2 dengan dia-
-gurau dengan dia-
-nangis untuk dia-

*kalau boleh semua
dialah yang berharga.


:')