Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
17 APRIL 2012
18 April 2012 | 0 Possible[s]

Hello !
Aku nak share kisah aku 
harini
seriusly !
aku happy + bahagia harini
mungkin selama ni aku sedih 
tu cuma dugaan 
je kot.

Tadi lepas dia balik kerja
Dia datang rumah aku.
Dia bawak kereta
Lepak dalam kereta 
dengan gedik
HEHE.

Dah lama tak jumpa
harini jumpa lama
Mula2 tak tahu nak cakap apa 
dengan dia
Dulu aku lah 
yang banyak mulut
sekarang 
senyum jela kerja aku
HAHA..

Tadi dia tanya aku 
"Kita dah lama tak call malam2 kn ?
orang makan ubat
ubat tu ngatok je.
samapi dia fikir orang bukan2."

Oke fine !
Dia ngajeng aku .
Aku diam je
then ketawa2.
HAHAHA.

Tadi dia manja sangat 
dengan aku.
Aku suka bila dia cakap macam ni
"Comel lah dia. macam bear,
nak bawk balik boleh ?
malam2 biar orang dapat 
pelok dia"

Seriusly !
dah lama dia tak macam tu.
Rindu boleh?
Hehehe..
Kecian dia balik kerja
penat2.
Jumpa aku, layan aku lagi.


Malam ni kita tidur sama2 ea.
*dalam mimpi je weyh.
HAHAHA.

Dengan dia ni 
aku kena banyak sabar
kena always think positif !
Aku kena kuat kan diri aku
aku cuba dapatkan dia 
yang dulu.

BTW,
Thanks awak jumpa saya 
tadi .
Entah bila lagi la kan 
kita boleh jumpa.
Always ingat saya ea.
Jangan tinggalkan saya
Thanks again
buat saya happy hari ni
saya hargai awak 
sangat2 .

:)