Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Date With Kak Long :)
19 April 2012 | 0 Possible[s]
Oke semalam aku pergi
date dengan kak long aku
(Adilah)
Semalam penat sangat
sampai tak 
sempat nak update blog
Hehehe . .



Nampak tak kak long aku buat apa??
HAHAHA.
Sampai jusco terus 
cari toilet.
Nak setting rambut katanya !
Mengamok gila minah ni semalam
dengan pakcik teksi tu
disebab kan pakcik tu bukak  
tingkap 
rambut dia tak cantik.
HAHAHA



Siapa ekh budak nie??
HAHAHA.
Cantik tak ??
Ni first time aku 
keluar pakai seluar
dengan blous macam nie
selalu dengan legging bagai
Simple je aku semalam
sebab tak tahu nak pakai
baju apa.
HEHE



Minah nie pakai baju macam ni semalam
bila tengok wayang
kesejukan semalam
HAHAHA.
sengal kau nokk !



Bila jumpa cermin
macam ni lah jadinya
HAHAHA.

Semalam ada JCARD!
Tapi baju semua
macam taik !
Cari semua tak berkenan
dilah dapat beli kardigen
aku bili baju tidur 
first night
HAHAHA.



Untunglah kak long aku ada pakwa!
HAHAHA.
untug jugak pakwa kerja 
jusco.
Boleh date kejap kan ??
HEHEHE.


BTW,
Thanks dilah teman aku 
jalan2.
Aku sayang kau lah
aku tak sayang iya dengan sue
sebab diaorg tak nak 
teman aku.
HEHEHE.

Dilah ingat lagi tak 
ayat nie
"kita tahulah rambut kita tak
kempong2"
HAHAHA.

:)