Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Mahu Jadi Pelajar Lagi ??
25 April 2012 | 0 Possible[s]
Sekarang dah pukul4.00 pagi. Tapi aku tak tidur lagi.Sebab apa ekh ?
yang penting bukan sebab bola! . Sana sini cerita pasal bola.
Facebook bola . twitter bola . Hope kat blog ni tak ada yang nak cakap pasal bola.
Hahaha

Tengok nie 
|
|
|
|
V


Aku layak masuk form6 meyh ! gila la . Jurusan KEMANUSIAN.
Apa tu ? belajar pasal apa? pasal manusia ke? Hahahah . Seriusly! aku memang tak mampu 
nak bawak form6. Aku tak pandai mana pun. kat sekolah pun tak boleh belajar
apantah lagi form6 ni. Hehe. Semua cakap form6 ni susah . Tapi memang betul pun kan.
Kalau aku tak dapat mana2 memang aku go jugak form6 ni. Redha jela
kena jadi budak sekolah. Hahaha.

Kalau nak masuk kena daftar 8 mei ni.Aku dapat kat 
SEK.MEN.KEB TAMAN JOHOR JAYA 1.
Dekat memang dekat. Tapi tu lah nak kena pakai baju sekolah pulak
Hahaha.
Siapa seyh yang nak pergi sekolah lagi. Aku dah tak sanggup nokk. 
Hahha.

Nantilah kena fikir banyak kali ni. Untuk masa sdepan aku jugak kan.
Kalau kau orang nak check klik kat sini

                                                          Semakan Tawaran Ke Tingkatan 6 Bawah Tahun 2012
apps.moe.gov.my

Mana rezeki kau orang kat sekolah kan. Boleh belajar balik kat sekolah
Hahaha.

:)