Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Rindu Masa Kita Happy
17 April 2012 | 0 Possible[s]

Seriusly ! aku rindu dia
Kita orang kenal dah 
nak dekat 2 bulan  . 
Lepas 2 bulan 
macam2 dugaan yang 
aku lalui .

Seriusly !
bulan april tahun ni
bulan kesedihan aku 
Aku sampai tak kuat
air mata dah kering 

Tadi balik kerja
dia mesej aku
Aku tak tahu nak 
cakap apa dengan dia
Makin lama ,
makin renggang 
aku dengan dia

Dulu bila dia mesej 
semua sweet2 . 
Bila dah bosan mesej 
selalu call malam2
sekarang ??
Entah lah . 

Kalau aku dapat jumpa dia
kali ni
aku tak kan sia2 kan peluang yang ad .
Aku nak cakap macam ni kat dia
sambil pegang tangan dia
dan tengok mata dia

"nak tahu tak ?
orang rindu dia !
sayangg dia !
nak pyok dia !
nak gurau2 dengan dia!
kita dah lain kan ?
dah tak macam masa kita kenal dulu
dulu semuanya sweet je
sekarang ?? 
mungkin salah orang 
dia tak buat salah apa2 pun dekat orang
nak cakap sayang dia pun 
orang dah malu .
Bila call pun dah tak tahu nak cakap 
apa .
Nak gurau2 pun dah susah sekarang
salah orang kan ??
orang tak patut kacau dia dulu.
kalau tak mesti kita tak kenal"

:'(