Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
22 Oct 2014
22 October 2014 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum semua dah lama aku tak bukak blog tak update segala bagai. Bukan tak nak update bukan tak nak share apa2 cuma masa tak mengizinkan. Maklum lah sekarang dah jadi wanita berkerjaya :) 



Aku nak share perasaan aku dekat korang ni , hmm neves pulak nak cerita dah lama tak cerita panjang berjela. Hihi. Dalam bulan ni lah aku ada jumpa someone, actually jumpa dah lama pun dari zaman aku study lagi cuma masa tu masing2 tak kenal masing2. hihi :) Mungkin sebab dulu aku skema kot sampai takde siapa yang perasan aku. Hahahaha. Mula2 tu main follow2 dekat twitter lepas tu tak silap pergi ke instagram, macam biasa dia like gambar aku , aku pun like gambar dia. Dekat twitter tu jarang bertegur just say hi gitu2 je. 

Ada satu malam tu i cant sleep huh -.- bukak lah insta scroll2 entah kenapa lah tangan ni pun gatal pergi skodeng profile dia. Jeng jeng jeng !! apa lagi main ah like2. Kita kasi boom semua gambar dia. hahaha. Cehh ! dia pun dengan jaya nya boom gambar kita tanpa henti. Kemain lagi ea :p Esoknya pulak aku tengah ngadap account yang selalu serabutkan kepala aku tetiba ada notification friend request dekat wechat masuk, masa tu aku check then tengok nama dia. Hahahaha. Baru semalam boom insta harini dah send friend request yea. Hihi :) aku pun approve lah terus dia say hi :) masa tu tak fikir apa2 pun. Cuma aku ada tanya mana dapat id wc aku. Then dia cakap try guna username dekat insta aku. 

Masa tu tak rapat mana pun just tegur2 gitu je, baru2 ni jugak baru everyday texting share everything sakit aku penat aku marah aku semua aku cakap dekat dia. Tak dinafikan dia layan aku dengan baik , sweet romantik before aku tidur dia selalu pesan "Jangan lupa bawak wallet awak, nanti rehat tak makan lagi" haahahahah everyday tau dia pesan macam tu. Thank you yea awak :) Puncanya dia pesan macam tu ada one day tu aku tertinggal wallet T.T sedih tak makan satu haritu. Sejak haritu macam fobia sikit nak tukar2 handbag. Hihi. Hobi dia kot lepas aku tidur nanti mesti aku dapat bedtime story . Aku tak pernah rasa macam tu sebelum ni. Hmm, Dia selalu panggil aku "pretty,barbie" panggil barbie sebab aku suka warna pink dan aku memang suka pun dengan barbie tuu sebab barbie cantik. Hihi . Ada satu bedtime story tu dia cakap "Dah lama perhatikan dia dekat instagram puas usha2 gambar dia,nak tegur malu takut tak dilayan" and lasstttt ! kantoi jugak. ahahahhahaahah . Awak comel tau macam teddy bear :) dia cakap aku ni sombong :/ tapi bila dah kenal lain pulak :) hihi . 


Tapi setakat ni aku dengan dia just be a friend je tak lebih dari tu, dan aku tak mengharap apa2. Ada sebabnya kenapa biarlah aku je yang tahu. Belum sampai masanya lagi nak share dengan korang. Hihi. Dia layan aku dengan baik sometimes aku rasa macam tak layak dapat layanan sebaik dari dia, yela aku ni kadang2 kasar jugak sampai terlepas jugak ''Weyh" dengan dia. Hahahaha. Apa2 pun biar masa yang tentukan semuanya. Ada jodoh ada lah takde kita kawan sampai bila2 :) Thank you b'cause you always make me happy :)