Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Alhamdulillah.........
4 October 2013 | 0 Possible[s]


Assalamualaikum....

Selamat malam semua, buat apa korang semua? Ni mesti tengah sebok dok main tweet kan?? Maklum lah dekat tweet tengah ada trend #TakJOHORLah. Hehehe. Aku scroll TL penuh dengan ayat2 tu. Tapi bangga lah weyh aku anak JOHOR :) 

Malam ni tak tahu lah ea kenapa aku rajin bebenor nak bukak lappy, godeh2 lappy. Hehehe. Tapi bila dah bukak lappy ni macam2 aku godeh, tengok assignment lama2 tengok slip exam masa study. Siapa tak sedih umur sebaya aku ni sebok hadap buku hadap exam, tapi aku???? Never mind lah mungkin rezeki aku kat tempat lain agaknya :') 

Keadaan aku semakin okey, alhamdulillah Allah dengar rintihan aku. Semakin aku lupa pada si dia. Tapi kadang2 ada jugak teringat. Senang cerita aku tak boleh duduk sorang2 nanti fikiran aku melayan pergi ke kenangan lama. Banyak sangat kenangan manis pahit :') Tapi bila aku teringatkan dia aku mesti ingatkan diri aku sendiri, aku ingat balik apa dia buat kat aku. Tapi aku selalu terfikir kenapa ekh aku boleh sayang sangat dengan dia?? Belum tentu sayang aku sama macam sayang dia pada aku. Hmmm. Betul cakap orang kerana sayang kita tak nampak semuanya. Hmmm 

Kawan aku cakap aku ni kuat hadapi semua ni. Aku kena kuat sampai bila nak lemah?? Sampai bila nak nangis ? Penat mata aku asyik nak nangis je. Aku nak simpan airmata aku untuk orang yang hargai aku seadanya. Aku nak hidup aku macam dulu, tak ada siapa2 hati tak sakit even rasa sunyi sikit. Tapi more better sunyi daripada ada kesakitan. Yekk dakk?? hehehe. Mungkin jodoh aku belum sampai agaknya. Allah tengah aturkan yang terbaik untuk aku :')  Kalau betul lah lepas ni aku jumpa lelaki yang terima aku seadanya aku tak banyak cerita lah oi ! Nak kahwin je lah. Lepas ni nak cari bakal sumai bukan bf lagi. Penat asyik kecewa je. Dua lelaki aku kenal dua2 kecewakan aku. Hehehe :'D 

Jodoh pertemuan ajal maut semua ditanganNya. Aku hanya berserah kepadaNya. Dia lebih tahu apa yang terbaik untuk aku. Aku tahu Dia selalu ada bersama aku cuma kekadang aku lupa padaNya. Aku manusia biasa yang tak lari dari buat kesilapan. Yang buruk datangnya dari manusia yang baik datangNya dari Allah swt :)